Search
Now showing items 1-8 of 8
Açık ve uzaktan öğrenmede evrensel tasarım ilkeleri çerçevesinde artırılmış gerçekliğin kullanılabilirliği
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı, artırılmış gerçekliğin, evrensel tasarım ilkeleri doğrultusunda açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında kullanılabilirliğini saptamak ve bu konuya ilişkin, uzman görüşlerinin Delphi tekniği ...
Açık ve uzaktan öğrenmede program değerlendirme : çevrimiçi İngilizce sınav eğitimi uygulaması
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Açık ve Uzaktan Öğrenme (AUÖ) ortamları tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de son yıllarda yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Yabancı dil eğitimlerinde özellikle de İngilizce alanında artan ihtiyaçlara karşılık vermek ...
Açık ve uzaktan öğrenmede oyuncu tiplerinin motivasyon ve akademik başarı bağlamında incelenmesi
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Bilgi ve iletişim teknolojilerinde (BİT) görülen hızlı ilerleme ve yaşam boyu öğrenme kavramının son yıllarda önem kazanması Açık ve Uzaktan Öğrenmeye (AUÖ) duyulan ihtiyaç ve talebi arttırsa da, bu artışı düşük öğrenen ...
Açık ve uzaktan öğrenmede mezun bilgi sistemlerinin geliştirilmesi : Anadolu Üniversitesi örneği
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Kitlesel öğretim yapan, açık ve uzaktan öğrenme yoluyla öğretimi sürdüren kurumlarda mezunlara yönelik çalışmalar ve uygun mezun bilgi sistemlerinin geliştirilmesi büyük önem taşımaktadır. Ulusal ve uluslararası düzeyde ...
E-öğrenme ortamlarında sözsüz iletişim öğelerinden yüz ifadelerinin kullanımı
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmada açık ve uzaktan öğrenenlerin videolar yoluyla aldıkları derslerde
konu anlatıcısının yüz ifadelerinin öğrenen motivasyonuna olan etkisi incelenmiştir. Bu
bağlamda Açıköğretim Fakültesi e-kampüs üzerinden ...
Açık ve uzaktan öğrenenlerin transaksiyonel uzaklık algıları
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmanın amacı, açık ve uzaktan öğrenenlerin algılanan uzaklık düzeylerini ve bu bağlamda transaksiyonel uzaklık kuramının bileşenlerinden diyalog, yapı ve özerklik ilişkisini incelemektedir. Nicel araştırma ...
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı programının bağlam, girdi, süreç ve ürün modeli çerçevesinde öğrenen görüşlerine göre değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Programı'nın Bağlam, Girdi, Süreç, Ürün (CIPP) değerlendirme modeli çerçevesinde değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Karma araştırma yönteminin ...
Açık ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme strateji ve ortam tercihlerinin Hofstede'nin kültürel boyutlarına göre farklılıkları
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu çalışmanın amacı, açık ve uzaktan öğrenenlerin öğrenme ortam ve strateji tercihlerinin Hofstede'nin kültürel boyutlarından biri olan Bireycilik ve Toplulukçuluk boyutuna göre farklılık gösterip göstermediğinin ...