Ara
Toplam kayıt 17, listelenen: 1-10
Mobil öğrenme : meslek yüksekokullarında bilginin yeniden yapılandırılması üzerine bir durum çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmada meslek yüksekokullarında mobil öğrenmenin uygulanabilirliği araştırılmıştır. Bu amaçla, araştırmacı tarafından bir mobil öğrenme ortamı tasarlanmıştır. İç Anadolu bölgesinde ilçe merkezinde yer alan bir ...
Kullanıcı tarafından oluşturulan web sayfa içeriklerinin hetagoji tabanlı özelleştirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmanın temel amacı, kullanıcı konumunda olan ebeveyn ve çocuklar tarafından oluşturulacak bir web sayfa içeriğinin Hetagoji yaklaşımına dayalı olarak özelleştirilmesinin aile ve çocuk ile birlikte yapılmasına ilişkin ...
Uzaktan fen eğitiminde destek materyal olarak sanal laboratuvar uygulamalarının etkililiği
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Eğitim kurumlarında laboratuvarlar birçok yönden yetersiz kalmaktadır. İyi yapılandırılmış sanal laboratuvarlar, gelişen bilgisayar teknolojileri sayesinde laboratuvarlarda yaşanan bu sorunların üstesinden gelecek potansiyele ...
Açık ve uzaktan öğrenmede etkileşim aracı olarak Web 2.0 teknolojilerinin kullanımı : kurumsal bir sosyal ağ sitesinin özelliklerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Uzaktan Eğitim kavramı günümüzden yaklaşık 100 yıl önce öğrenenlerin evde eğitim görmelerini sağlamak fikriyle ortaya çıkmıştır. Hayat boyu öğrenme kapsamında, öğrenenlerin zamandan ve mekandan bağımsız bir şekilde bir çok ...
Yapay zeka sohbet ajanlarının uzaktan eğitimde öğrenci destek sistemi olarak kullanılabilirliği
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Öğrenci destek hizmetleri uzaktan eğitimin en önemli bileşenlerinden biridir. Baş döndürücü bir hızla gelişen bilgisayar teknolojilerin uzaktan eğitim uygulamalarına kattığı güç, öğrenenlere sunulan hizmetlerin daha etkili ...
Anadolu Üniversitesi ilköğretimde teknoloji uygulamaları e-sertifika programının öğrenen görüşüne göre bağlam, girdi, süreç ve ürün (CIPP) modeli ile değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışmanın genel amacı, Anadolu Üniversitesi İlköğretimde Teknoloji Uygulamaları e-Sertifika Programını bağlam, girdi, süreç ve ürün boyutlarında incelemek ve değerlendirmektir. Çalışma, bu programa 2008 Güz, 2009 Bahar, ...
Çevrimiçi sosyal ağların yabancı dil eğitimini destekleme potansiyeli : Facebook örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu araştırmada sosyal ağ sitelerinin yabancı dil eğitimini destekleme potansiyelinin ortaya çıkartılması hedeflenmektedir. Bu bağlamda araştırmacı tarafından dünyanın çeşitli bölgelerinden öğrenen, öğreten ve anadili hedef ...
Öğretmenlerin demografik özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile çevrim-içi yetiştirme etkinliklerini tamamlama oranları arasındaki ilişki : Samsun ili örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmanın temel amacı, çevrim-içi ortam yardımıyla sunulan hizmet-içi eğitim etkinliklerine katılacak olan öğretmenlerin bireysel özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile ders tamamlama oranları arasında ...
Çevrimiçi öğrenenlerin farklı destek ortamlarını kullanma sıklıklarıyla sosyal bulunuşluk algıları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'na kayıtlı öğrencilerin kendilerine sunulan akademik destek hizmetleri kapsamındaki e-posta, forum ve sanal sınıf uygulamalarına katılma ...
Türkiye'deki internete dayalı önlisans programlarının yapıcı öğrenme ortamları tasarımı açısından değerlendirilmesine yönelik bir deneme
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışmanın temel amacı, Türkiye'deki internete dayalı Önlisans programlarını, yapıcı öğrenme ortamları tasarımı açısından değerlendirmektir. Araştırmada nitel araştırma deseni kullanılmıştır. Veri toplama sürecinde belge ...