Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Grafik tasarımında görünmeyen çoğunluk : beyaz alanlar
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Sayfa tasarımı üzerinde beyaz alanlar, çoğu zaman tasarım alanının zemin renginin beyaz olmasından dolayı göze görünmeyebilir ve tasarıma kattığı anlam görmezden gelinebilir. Grafik tasarım tarihine baktığımızda, beyaz ...
Grafik tasarımın rolü ve çağdaş kitap tasarımında yeni anlatım biçimleri
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Kuralların değil, yeni beklentilerin yönlendirdiği yeni tasarım ve sanat anlayışında, kitap, bu beklentilere ve yeni denemelere açık, özgün çalışmalara elverişli bir formdur. Kitabın çok sayıda üretilebilir oluşu, bu yeni ...
Etkileşimli ortamda grafik tasarım projeleri ve sunum avantajlarının araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
İletişimin mağara duvarlarında başlayan serüveninin, yazının keşfinden sayısal devrime kadar geçen süreci insanlık tarihi açısından çok kısa bir zaman dilimini kapsar. İnsanın mağara duvarlarına çizdiği görselleri, kil ...
Deneysel tipografinin görsel iletişime etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Teknolojinin gelişimine paralel olarak hızlı iletişime duyulan ihtiyaç beraberinde mümkün olduğu kadar kolay anlaşılır bir ifade tarzına olan talebi arttırmıştır. Artık eski tarz tipografi kuralları günümüzde tasarımcının ...
Grafik tasarımda tipografinin sesi, sesin tipografisi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Söylenen sözün kağıt ya da ekran üzerindeki izi olan yazı, sadece bilgiyi saklamak için değil, aynı zamanda verilmek istenilen mesajı daha net bir biçimde aktarmak için tasarımcı tarafından biçimlendirilebilmektedir. Belirli ...
Grafik tasarım bağlamında gerilla tasarımın analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Yapılan araştırmada, 1980'li yılların başında, gündeme gelen Gerilla pazarlama tekniklerinin grafik sanatlarına ve görsel tasarım problemlerine olan etkisi incelenerek tespite çalışılmıştır.Bu bağlamda, gerilla pazarlama, ...
Anaokulu çocuk kitaplarında deneysel formlar
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Hızlı iletişim çağı ve popüler kültür egemenliği, kitle iletişim araçlarının da etkisiyle, insanları görsel mesaj yoğunluğu içinde bırakmaktadır. Dijital çağın hızlı yükselişi, en çok da çocukları bir tüketim öznesi konumuna ...