Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Travel Review Websites as Information Resources Perceived by Consumers
(Routledge, 2013)
When it comes to tourism, consumer-oriented marketing lies parallel to other businesses. Apart from the old-fashioned and sometimes manipulative methods, such as travel agents' suggestions, the new savvy tourists opt to ...
Kent merkezinde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmelerinde araçsal ve sembolik özelliklerin örgütsel çekiciliğe etkisi
(2013)
Yetenekli çalışanlara sahip olma konusunda işletmeler arasında yaşanan rekabet ve işgücünün değişen profili, nitelikli işgücünü bulmak ve elinde tutmak isteyen günümüz işletmelerini mevcut ve potansiyel çalışanları açısından ...
Bilgi Teknolojilerinin Gelişimi, Seyahat İşletmeleri ve Küresel Dağıtım Sistemi Örneği
(2013)
Bilgi teknolojileri ve küreselleşmenin beraberinde getirdiği değişimlerden seyahat işletmeleri de etkilenmektedir. Bilgi teknolojileri, işletmelerin rekabet üstünlüğü elde etmelerine yardımcı olmaktadır. 1980'li yıllarda ...
Seyahat işletmelerinde bilgi teknolojilerinin rolü ve küresel dağıtım sistemlerine bir örnek: Amadeus
(2013)
Bilgi teknolojileri ve küreselle ş menin beraberinde getirdiği de ğiş imlerden seyahat iş letmeleri de etkilenmektedir. Bilgi teknolojileri, iş letmelerin rekabet üstünlü ğü elde etmelerine yardımc ...
Sosyal ağ analizi ile turizm alanında yazılmış doktora tezlerinin araştırma konularının incelenmesi
(2013)
Doktora tez çalışmaları bir alanın akademik anlamda ilerlemesinde önemli bir araç olarak görülmektedir. Turizm ala nında yazılmış doktora tezlerinin incelenmesi, turizmde akademik alanın hangi ölçüde geliştiğinin ve hangi ...
The Influence of Problems Faced During Internships on Interns' Views of Their Profession and Their Intention to Work in the Tourism Industry
(Anı Yayıncılık, 2013)
Problem Statement: The problem of this research is identifying the difficulties that undergraduate students experience during their internships and assessing their future intention to work in the tourism industry. Purpose ...