Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Eğitimde dijital dönüşüm ve eğitim bilişim ağı (EBA)
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Gelişen teknolojiye paralel olarak sanayi toplumundan bilgi toplumuna hızlı bir dijital değişim yaşanmaktadır. Toplumun en
temel yapı taşı olan eğitimin ve eğitimi veren kurumların dijital dönüşüme ayak uydurması gerektiği ...
Açık ve uzaktan öğrenmede güvenli sosyal ağ kullanımı (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Web 2.0 teknolojilerinin gelişimiyle birlikte sosyal ağlar, bireylerin üreten ve aktif rol aldığı platformlara dönüşmüştür. Sosyal
ağlar; bireysellik, üretkenlik, iletişim ve etkileşim olanakları çerçevesinde, son yıllarda ...
Yapay zekâ teknolojilerinin eğitimde kullanılmasının önemi (Editöre Mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Hızlı gelişim sürecinde olan teknolojiler farklı alanları etkisi altına almakta ve kullanıldığı alana büyük faydalar
sağlayabilmektedir. Son yılların en popüler araştırma konuları arasında yer alan yapay zekâ bu teknolojilere ...
İçerik üreten öğrenenler ve özellikleri (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu araştırma, yeni nesil öğrenenler olarak da adlandırılabilecek olan içerik üreten öğrenenlerin öğrenme süreçlerinde doğru ve
güncel bilgilerden oluşan içerikleri üretebilmesi için hangi özellik ve sorumluluklara sahip ...
Açıköğrenme sistemlerinde sayısal öykülemenin kullanımı (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Öyküler etkili birer öğretme aracı olarak kullanılabilirler. İyi hazırlanmış öyküler öğrenenler tarafından kolay bir şekilde
hatırlanır. Bu sayede öğrenme daha kalıcı olur. Sayısal öyküleme, teknolojinin yardımı ile ortaya ...
Ayhan Hocamızı Uğurlarken…
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd)’nin 2016 yılı ilk sayısını, değerli hocamız Prof. Dr. Ayhan Gaffar
HAKAN’ın adına çıkarıyoruz. Hocamız, otuz yılı aşkın yoğun ve başarılı bir iş hayatından sonra ...
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında öğrenen bölümlendirmesi (segmentasyonu) (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Bölümlendirme (segmentasyon), verilerin benzer özelliklerine göre homojen alt gruplara bölünmesidir. Bu çalışmanın amacı,
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemine kayıtlı öğrenenleri benzerlik ve farklılıklarına göre ...
Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları, farklı kişilik özellikleri, bilgi düzeyleri, yetenek, öğrenme geçmişi, ilgi ve
gereksinimlere sahip öğrenenler için faklı yollar, stratejiler, içerikler ve yaklaşımlar kullanarak ...
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde tasarımın önemi (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Temel öğrenme etkinliklerini içeren, etkileşimi ve işbirliğini destekleyen, çok sayıda katılımcıya sahip çevrimiçi öğrenme
ortamları olan Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde (KAÇD), ders tasarımı, içerdiği öğrenme malzemeleri ...
Kişisel öğrenme ortamları (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
İnternetin gelişiyle eğitim teknolojileri yükseköğretimde öğrenen ve öğreten rollerini değiştirmiştir. Bu rol değişimini takiben,
Kişisel Öğrenme Ortamları (KÖO) ile gerekli bir beceri olarak görünen kişisel öğrenme, ...