Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 136, listelenen: 134-136

    • Yeni bir medya olarak internette etkin reklamcılık 

      Özön, Aydın (Anadolu Üniversitesi, 2000)
      Kitle iletişim araçları tarihsel süreç içinde kendilerini yeniler ve geliştirirler. Bu süreç boyunca yeni medya araçları teknolojik gelişmelerle diğerlerinin yanında yerini alır. Günümüzde çok popüler olan ve popülerliliği ...
    • Yeni mamul tutundurma stratejisi Petlas uygulaması 

      Bir, Ali Atıf (Anadolu Üniversitesi, 1987)
      Bu araştırmada tutundurma stratejisini: . Tutundurma stratejisini etkileyen değişkenlerin analizi . Tutundurma hedeflerinin belirlenmesi . Tutundurma araçlarının görevlendirilmesi . Faaliyetlerin bütünleştirilmesi ve ...
    • Yeni medya sanatı olarak glitch ve görsel iletişim yansıması 

      Göç, Selime (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Bu çalışmanın amacı yeni medya sanatı olarak glitchin görsel iletişim yansımasını araştırmaktır. Yeni medya, 20. yüzyılın sonlarında iletişim ve yayıncılık alanında gerçekleşen ilerlemenin bireylere ve kitlelere ulaşan, ...