Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Üniversite-kent kültürel iletişiminde halkla ilişkilerin işlevi bir model olarak Eskişehir-Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Bir ülkenin eğitim ve öğretim sistemini oluşturan üniversi- telerin içinde bulunduğu kentin yaşam düzeyini yükseltici ve kamu- oyunu aydınlatıcı bilim, kültür ve sanatsal faaliyetlerini toplumla uzlaştıracak, kurumun ...
Televizyon ve batı dillerinin Türk diline etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
"Televizyon ve batı dillerinin Türk diline etkileri"adlı çalışma dört ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, kültür ve iletişim kavramlarının tanımları yapılmış, ikisi arasındaki ilişki irdelenmiştir. Kültür aktarıcısı ...
Seçim dönemlerinde oy verme davranışını artırıcı iletişim kampanyaları
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Oy vermek, T.C. Anayasası'nda nitelikleri belirtilen her Türk seçmenine sunulmuş bir haktır. Oy verme davranışını açıklayan yaklaşımlar oy verme hakkını egemenlik hakkı, bir kamu görevi ve felsefi-siyasal görüş olarak ...
Temel özellikleri açısından gazete-televizyon etkileşimi ve gazete-televizyon etkileşimini yansıtan uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Televizyon yayınlarının başlaması gazetelerin sarsıntı geçirmesine sebep oldu. Avrupa'da birçok gazete kapandı. Kimisi kendi yapılarına uygun yenilikler bulmak yerine televizyona öykünme yolunu seçtiler; kimileri ise ...
Türkiye'de iletişim fakültelerinin halkla ilişkiler ve tanıtım bölümlerinde yapılan öğretimin yeterliliğine ilişkin araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Halkla ilişkiler eğitimi konusunda Dünya'da ve kısmen Türki- ye'de pek çok araştırma yapılmıştır. Bu araştırmaların ortak sonuçları halkla ilişkiler öğretiminin nasıl olması gerektiği konusunda eğitim- cilere fikir verecek ...