Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal medyadakı kültürel kimliklerin dönüşümü odaklı blogger anne kimliklerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın konusu, sosyal medyadaki kültürel dönüşüm odaklı 'blogger anne' kimliklerinin incelenmesidir. Bu konu çerçevesinde anne kimliği ile blog ortamında bulunan ve kendini 'blogger anne' olarak tanımlayan 8 ...
Örgütlerde sosyal medya kullanımı: sosyal medya algıları, amaçları ve kullanım alışkanlıkları
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Bu çalışma örgütlerin sosyal medya algılarının, kullanım amaçlarının ve kullanım alışkanlıklarının belirlenmesine yöneliktir. Bu kapsamda Eskişehir'de faaliyet gösteren 138 işletmeden elektronik anket yoluyla elde edilen ...
Sosyal medyada kurum kimliği yönetimi: Türkiye'nin en büyük 500 şirketi üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Sosyal medya hem bireyler hem de kurumlar açısından günümüzün en önemli iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. İşletmeler, organizasyonlar ve kuruluşlar sosyal medyayı hedef kitleleri ile iletişim kurmada önemli bir ...
Gençlerin Facebook kullanımları: Almanya ve Türkiye örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Gelişen internet teknolojisiyle birlikte son yıllarda ortaya çıkan sosyal paylaşım ağları arasında en büyük etkiyi yaratan uygulama şüphesiz Facebook olmuştur. İlk olarak üniversitelerde kullanılmaya başlanan Facebook daha ...