Ara
Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10
Pazarlama bilgi sisteminde sipariş alma ve satış işlemleri ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1985)
Bu çalışma, işletmelerdeki pazarlama faaliyetlerinin bir bölümünü oluşturan sipariş alma ve satış işlemlerini sistem yaklaşımıyla incelemek amacıyla yapılmıştır. Birinci bmlümün birinci kısmında, yönetim bilgi sistemi genel ...
Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık: Geleneksel ve ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Değişen pazar şartları ve tüketici tercihleri işletmeleri daha etkili pazarlama faaliyetleri yürütmeye zorlamaktadır. Bu bağlamda geleneksel yöntemlerin etkilerini yitirmeye başlamasıyla birlikte hem maliyet açısından daha ...
Endüstriyel pazarlarda satın alma davranışları ve yapı sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Ekonominin sürükleyici sektörleri arasında olan inşaat ve özelde konut sektörüne yönelik inşaat malzemeleri pazarı, 1999 Gölcük Depreminden sonra inşaat taahhüt işlerinde profesyonellerin ağırlığının artması ile birlikte ...
Marka topluluğundan beklenen faydalar ve markaya adanmışlık ilişkisi : GNCTRKCLL marka topluluğu üyeleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Sanal marka toplulukları tüketicilerin birbirleriyle etkileşime geçmesini sağlayan araçlardan biridir. Aynı zamanda günümüzde tüketicisine ulaşmak isteyen işletmelerin kullandığı yeni bir pazarlama kanalı olarak karşımıza ...
Perakende mağaza atmosferinin müşterilerin satın alma kararı üzerindeki rolü : Eskişehir ilindeki alışveriş merkezi müşterileri ile bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Rekabetin yoğun olarak yaşandığı perakendecilik sektöründe, başarılı olmanın tek yolu müşterilerin beklenti ve isteklerini karşılamak ve bir farklılık yaratmaktır. Ürün ve fiyat konusunda çok fazla farklılık yaratma şansı ...
Toplam kalite yönetiminin bütünleşik bir parçası olarak pazarlama işlevi ve bir üretim işletmesinde uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu araştırma pazarlamada toplam kalite yönetimi üzerinde odaklaşmaktadır. Son zamanlarda toplam kalite yönetimi hem yönetim teorisi olarak hem de uygulama açısından önem kazanmaya başlamıştır. Günümüzün global pazarlama ...
Kütahya çiniciliğinde pazarlama uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
XIV. yüzyılda Kütahya'da başlanan çini üretimini, Anadolu insanının zevkini, zekasını ve yaratıcılığını simgeler ve bugün Kütahya Türk çini üretiminin merkezidir. İki bölümden oluşan bu araştırma 'Kütahya Çiniciliğinde ...
Türk ticari bankalarında pazarlama faaliyetleri
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Araştırmanın birinci bölümünde genel olarak bankacılığın önemi üzerinde durulmuştur. Hizmet pazarlamasının özellikleri açıklanarak bankalarda pazarlamanın ortaya çıkışı ve geçirdiği aşamalar anlatılmıştır. İkinci bölümde ...
Süt ve ürünlerinde pazarlama : İzmir Türkiye Süt Endüstrisi Kurumu örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1990)
Süt ve ürünlerinin insan sağlığı ve beslenmesinde önemli bir yeri vardır. Bu açıdan bakıldığında süt ve ürünlerinin pazarlaması ayrı bir önem kazanmaktadır. Çünkü, sözkonusu ürünlerin üretildikten kısa bir süre sonra ...
Bankalarda hizmet pazarlaması ve temel pazarlama sorunları
(Anadolu Üniversitesi, 1986)
Bu çalışma, ticari bankalarda hizmet pazarlaması özellikle de kredi pazarlamasını analiz etmek, Türk ticari bankalarının hizmet pazarlamasında karşılaştıkları sorunları ortaya çıkarmak amacıyla da bankaların pazarlama ...