Ara
Toplam kayıt 71, listelenen: 1-10
Anlamlı gruplandırma stratejisinin ikinci dilde okuduğunu anlamaya etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu araştırmada okuma stratejilerinden anlamlı gruplandırma stratejisinin, ikinci dil olarak Fransızca okuduğunu anlamaya etkisi incelenmiştir. Araştırma, 2008-2009 öğretim yılı, bahar döneminde, Anadolu Üniversitesi, Eğitim ...
Yabancı dil öğretiminde bilgisayar destekli öğrenme yönteminin öğrenci başarısına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu araştırma, yabancı dilde dilbilgisi öğretiminde önceden öğrenilmiş olan dilbilgisi yapılarının pekiştirilmesinde bilgisayar destekli yabancı dil öğretim yönteminin öğrenci başarısına etkisini ortaya koymak amacıyla ...
L'influence des pratiques en Francais sur la compétence en production ecrite des etudiants bilingues de l'université Anadolu
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Çift dillilik, uluslararası iletişim ve değişim içeren globalleşme sayesinde evrensel ve süreklilik içeren bir fenomen haline gelmekte. Günümüzde, her bireyin ikinci hatta üçüncü dili / kültürü bilmesi zorunludur. Bu nedenle ...
Learning vocabulary with a computer-based vocabulary flashcard tool in a Turkish EFL High School context
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Kelime bilgisi yabancı dil ediniminin temel kısmını oluşturmaktadır. Dil öğrenmenin ilk aşamalarında çok fazla kelime öğrenilmesi beklendiğinden, öğrenciler kelime öğrenmek için önemli ölçüde zaman ve çaba harcamalıdır. ...
The effect of written peer feedback training on Turkish efl students' feedback types and writing performance
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Yazmada süreç odaklı yaklaşımın yükselmesi ile beraber akran dönütü popüler bir hale gelmiştir. Bununla birlikte, yazılı akran dönütü eğitimi hakkında yeterli sayıda çalışma yapılmamıştır. Bu nedenle, bu çalışmanın odak ...
Self determination theory : Turkish instructors' autonomy orientations in the school of foreign language context
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışma, Anadolu Üniversitesi Yabancı Diller Okulunda çalışan, İngilizce öğretmenlerinin Özerklik Destekleme yönelimlerini keşfetmeyi amaçlamıştır. Öğretmenlerin Özerklik Destekleme yönelimleri, bir motivasyon teorisi ...
Ekran dönütü uygulamasının İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yabancı dilde yazma kaygısı üzerindeki etkisi ve öğrencilerin akran dönütü uygulaması hakkındaki fikirleri
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışma akran dönütü uygulamasının İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk hazırlık okulu öğrencilerinin yaşadığı yabancı dilde yazma kaygısını üzerindeki etkisini ve bu öğrencilerin akran dönütü uygulaması hakkındaki ...
Lexical approach in teaching vocabulary to young language learners
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Vocabulary knowledge plays a crucial role in foreign language learning process. Using lexical phrases proposed by the Lexical Approach, which accepts the language learning as phrase acquisition is a recent way in English ...
The effect of extensive reading on the development of reading and writing skills of English preparatory class students
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bir dilin etkili şekilde kendi ana bağlamında öğrenildiği, ikinci yararlı yöntem olarak ise o dilde kapsamlı okumanın dil becerilerini geliştirdiği düşünülmektedir. Kapsamlı okuma bir dili öğrenme sürecini destekleyici bir ...
A comparative analysis in written discourse : a corpus-based study on frame marker use in native and non-native students' argumentative essays
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Savlama temelli metin yazımı, belirli dil ifadelerinin kullanımı ile düşüncelerin, savların ve karşıt fikilerin okuyucuya belirli bir düzen içerisinde aktarılmasını, söylemin düzenlenmesini ve okuyucu ile başarılı iletişim ...