Ara
Toplam kayıt 36, listelenen: 1-10
Implementation and outcome evaluation of the Turkish primary school English language teaching program
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışma ilkokul İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları kitaplara dair görüşlerini alarak ve 4.sınıf öğrencilerinin 2013 İngilizce Dil Eğitim Programının belirlediği dinleme hedeflerine ulaşıp ulaşmadığını ölçerek 2013 ...
Perceptions of elt students related to learner autonomy in language learning
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırma Anadolu Ünivesitesi İngilizce Öğretmenliği öğrencilerinin otonom öğrenme ile ilgili algılarını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Araştırmaya 73 erkek ve 139 kız olmak üzere toplam 212 öğrenci katılmıştır. İngilizce ...
The effects of presenting vocabulary in different sets on the students' productive vocabulary knowledge
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışma kelimelerin anlamca bağlantısız ya da bir tema etrafında dönen kelime grupları içinde öğretilmesinin, öğrencilerin algıya ve üretmeye yönelik kelime kazanımları üzerine etkisini araştırmak için yapılmıştır. ...
The development of a technical word list and self-study material for aircraft maintenance students
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Kelime öğretimi, ESP araştırmasının önemli ve karmaşık bir parçasıdır (Coxhead, 2013). Bu alanda ESP sözcük dağarcığına odaklanarak, kelime öğretimi ve öğrenimi, öğrenci ihtiyaçları, akademik kelime dağarcığı ya da teknik ...
A scale of Turkish preparatory school university students' demotivational factors towards learning English
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışma, hazırlık sınıfında okuyan öğrencilerin İngilizce öğrenmeye karşı motivasyonlarını olumsuz yönde etkileyen kaynakları bulmanın yanı sıra, motivasyondaki azalma derecesini ölçen bir ölçek geliştirme ve doğrulama ...
The effect of task-induced involvement load on incidental vocabulary acquisition among ELT students
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Dışarıdan gelen mesajları anlamak ve mesaj üretmek kelime bilgisine bağlı olduğu için, kelime bilgisi dil öğrenmenin merkezinde yer almaktadır. Yabancı dil öğrenenler dil öğrenme sürecinin her aşamasında başarılı olabilmek ...
The impact of vocabulary knowledge on reading, writing and proficiency scores of b2.2 level Turkish students : a study with Anadolu University English Prep-School students
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışma, yabancı dilde sözcük gelişiminin artımlı ve çok boyutlu yapısını ve bunun, katılımcıların okuma ve yazma performansları ile genel yabancı dil yetenekleriyle ilgisini açıklığa kavuşturma amacındadır. Bu esas ...
A comparison of sustained silent reading (SSR) and reading while listening (RWL) techniques in EFL reading comprehension : a study with 8th grade Turkish students
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Yabancı bir dilde okuyabilme, yabancı dil öğreniminin ayrılmaz bir becerisidir. Okuma alanında yapılan çalışmaların çoğu, okumanın doğasını anlamak ve okuma anlama sürecini iyileştirmek üzerinde durmaktadır. Bu araştırma, ...
The acquisition of aorist passive voice in Turkish EFL context : a comparison between processing instruction and meaningful output-based instruction
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
This study investigates the relative effects of processing instruction (PI) and meaningful output-based instruction (MOBI) in the learning of aorist passive voice in English by Turkish primary school EFL learners and ...
Teacher efficacy belifs of Turkish EFL teachers : a study with Turkish EFL teachers working at state primary schools
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The present study aims to assess the level of efficacy perceptions of EFL teachers working at state primary schools in Turkey and investigate whether there are any differences between three dimensions of teacher efficacy ...