Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Bir Söylem Olarak Milliyetçilik
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışma, milliyetçiliği toplumsal eşitsizlikleri çarpıtan, gizleyen ya da meşrulaştıran bir ideoloji
olmaktan ziyade, katmanlı ve hiyerarşik bir entegrasyon modeli inşa eden söylemsel bir oluşum olarak
incelemeyi ...
Barış Ve Güvenlik : Küresel Kamu Malı Olarak Sunumu Ve Finansman Mekanizmaları
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
İlk olarak Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı tarafından 1999 yılında yayınlanan eserde önem kazanan
küresel kamu malları, fayda ve zararlarının (suç, terörizm, hastalık gibi) sınırları ülkelere, bölgelere, zengin ya ...
İnsan Kaynakları Yönetiminin Stratejik Olarak Yönlendirilmesinin Finansal Performansı Etkileyip Etkilemediğinin Analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışmanın amacı, işletmelerin genel ve insan kaynakları yönetimi alanında stratejik olarak
yönlendirilmiş olmaları ile finansal performansları arasında bir ilişkinin olup olmadığını ortaya
koymaktır. Bu çalışmada iki ...
Yeni Buluntular Işığında Phryg Kaya Altarları Ve Bir Tipoloji Önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Phrygler, M.Ö.1.bin yılın ilk yarısında Anadolu Demir Çağ Krallıkları içinde önemli bir yere
sahiptir.
Arkeolojik ve epigrafik belgeler Phryg dininde Anadolu kökenli Ana Tanrıça’ nın Phrygler için
adeta tek tanrı olarak ...
Demiryolu Ve Karayolu Ulaştırma Sistemlerinin Ekonomik Etkinlik Analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Ulaştırma sistemi seçiminde, ekonomik etkinlik önemli faktörlerden biridir. Ulaştırma hizmetleri ve
yatırımları birçok ülkede kamu hizmeti ve sosyal politika aracı olarak görüldüğünden, bu hizmetlerin
planlanması ve ...
Sanal Toplulukların Bir Türü Olarak Sosyal Ağ Siteleri - Bir Pazarlama İletişimi Kanalı Olarak İşleyişi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Sanal alemde “sosyalleşme” ortamları ciddi ve önemli bir potansiyel güç yaratmaktadır. Buradaki son trend, MySpace, Facebook, Twitter vb. gibi, sosyal ağ siteleridir. Sosyal ağ siteleri çok büyük bir pazar ortamıdır. Bu ...
Reklamlarda Çevreci İddialar Ve Reklam Etkililiği: Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu araştırmada reklamlarda çevreci iddiaya yer verip vermemenin ve reklamlarda kullanılan çevreci iddianın belirginlik düzeyinin, reklam etkililiği üzerindeki etkisi incelenmiştir. Araştırmada
çamaşır makinesi, kol saati ...
Türkiye’ de Ve Yazılı Basında Kadın Yöneticiler
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışmada öncelikle Türkiye’deki kadın iş-gücü ve kadın yönetici istatistiklerine yer verilmektedir. Daha sonra yönetici pozisyonunda yer alabilecek kadın yönetici sayısının azlığının nedenleri ve kadın yöneticilerin ...
Denetim Odağı Ve Yenilikçi Birey Davranışları Arasındaki İlişkiler: Belirsizliğe Tolerans Ve Risk Almanın Aracılık Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Günümüzde yenilikçiliğin, gerek kamu gerek özel sektör açısından önemli bir işlevi bulunmaktadır.
Yenilikçiliğin odağında ise bireyler bulunmakta, bireylerin yenilikçi davranışlarını ise farklı
değişkenler etkileyebilmektedir. ...
Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi: Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Çalışmada, muhasebe meslek mensuplarının sundukları hizmetlerin kalitesi ile müşteri
memnuniyeti arasındaki ilişki SERVQUAL ölçeğinden yararlanılarak çözümlemeye çalışılmaktadır. Bu
çalışmada merkezi Eskişehir’de bulunan ...