Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Çevresel Duyarlılık Ve Çevresel Davranışın Ekolojik Ürün Satın Alma Davranışına Etkilerinin Yapısal Eşitlik Modeliyle Araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Tüketiciler, hem daha sağlıklı hem de çevreyi gelecek nesiller adına korumaya yardımcı olduğu için
giderek artan bir şekilde ekolojik ürünleri tercih etmektedirler. Çalışmada üniversite öğrencilerinin
ekolojik gıda ürünü ...
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri Ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ve gelişmeler karşısında rekabet avantajı sağlamaya
çalışan perakende işletmeler, farklı bir strateji olarak kendi markalı ürünlerini de geliştirmeye
yönelmektedirler. Ülkemizde ...
Öğretmen Adaylarının Kişilerarası İlişkileri Ve Bağlanma Stilleri Arasındaki İlişki
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının sahip oldukları bağlanma stillerinin kişilerarası
ilişkilerini yordayıp yordamadığını ortaya koymaktır. Araştırmaya, 2007-2008 Öğretim Yılı Bahar
Döneminde Anadolu Üniversitesi ...
İşletmelerin Yenilikçi Kabiliyetleri Ve İhracat Performanslarına Etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bu çalışmanın amacı belirgin yenilikçi kabiliyet boyutlarının, işletmelerin ihracat
performanslarında etkili olabileceği varsayımını test etmektir. Bu doğrultuda işletmelerin yenilikçi
kabiliyetleri yedi faklı boyutta ...
20. Yüzyıl Başında İstanbul’da Bir Japon Gezgin– Kenjırō Tokutomı’nin Türkiye İzlenimleri
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
1906 yılının Haziran ayında İstanbul’da üç gün geçiren Japon yazar Kenjirō Tokutomi’ nin Türkiye
izlenimleri aynı yıl Junrei Kikō adıyla basılan kitapta yer alır. Bu dönemde, Japonya’da 16. yüzyıl
sonlarından 19. yüzyılın ...
Yeni Binyılın Öğrencileri’nin Özellikleri
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
21. yüzyılda dijital teknolojilerin kullanımı tüm dünyada her alanda yaygınlaşarak artış göstermiş
ve günlük hayatın vazgeçilmez bir parçası haline gelmiştir. Bu gelişmenin doğal sonucu olarak da
dijital teknoloji ...
Türkiye’de Ulusalcılığın Değişmeyen Simgesi: Onuncu Yıl Marşı
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Ulusal marşlar, ulusal bilincin oluşturulmasında ve yaşatılmasında önemli görevler üstlenen
araçlardır. Türkiye’de bilinen pek çok marş olmasına karşın, İstiklal Marşı’ ndan sonra ulusal
duygulara en fazla hitap eden ve ...
An Der Schwelle Zwischen Orient Und Okzident
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Der im Jahre 2003 erschienene Roman "Das Tuch aus Nacht" stammt von Christoph Peters, dem
zeitgenössischen Autor der deutschen Literatur. Das Sujet und die Erzähltechnik bieten eine Fülle von
Untersuchungsmaterial. Der ...
The Accuracy Of Financial Distress Prediction Models In Turkey: A Comparative Investigation With Simple Model Proposals
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
This study aims to test eight well-known and widely used financial distress prediction models and
to compare their performance in Turkey for the first year prior to failure. The comparison is enriched
with the details ...
Mersin’de Yaşayan Tüketicilerin Tüketici Hakları Konusundaki Bilinç Düzeylerini Etkileyen Faktörleri İnceleyen Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Mersin’de yaşayan tüketicilerin tüketici hakları konusundaki bilinç düzeylerini etkileyen faktörleri
belirlemek amacıyla gerçekleştirilen bu çalışmanın ilk bölümünde, tüketici hakları araştırma alanında
yapılan çalışmaların ...