Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-08-20T06:41:07Z
dc.date.available2020-08-20T06:41:07Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.citationTuna, G. (2015).Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup). Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (4), 4-7.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24464
dc.description.abstractZeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları, farklı kişilik özellikleri, bilgi düzeyleri, yetenek, öğrenme geçmişi, ilgi ve gereksinimlere sahip öğrenenler için faklı yollar, stratejiler, içerikler ve yaklaşımlar kullanarak e-öğrenme ortamlarının kişiselleşmesine olanak sağlamaktadır. Bu sistemler; farklı özelliklere ve gereksinimlere sahip öğrenenlerin ihtiyaçlarına cevap verebilmek, öğrenen memnuniyetini arttırabilmek ve öğrenenlere verimli bir öğrenme ortamı sunabilmek için bir çözüm olarak düşünülebilir. Zeki ve uyarlanabilir öğrenme sistemleri, öğrenenlerin her bir hareketini kayıt altına almakta ve kaydedilen verileri öğrenme teorisi bağlamında analiz ederek öğrenenlere yol göstermek amacıyla kullanmaktadır. Bu çalışmanın amacı, zeki öğretim sistemlerinin ve uyarlanabilir öğrenme ortamlarının genel yapısını açıklamak ve zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamlarını incelemektir.en_US
dc.description.abstractIntelligent adaptive e-learning environments provide opportunity to make e-learning environments customized using different ways, strategies, contents and approaches for learners with different characteristics, level of knowledge, abilities, backgrounds and needs. This systems can be considered as a solution to satisfy the different needs of learners, increase the learners’ satisfaction and provide them an efficient learning environment. In intelligent adaptive learning systems, every decision of each learner is recorded, the data is analyzed in terms of learning theory and the results are used to guide learners. The aim of this study is to explain general structure of intelligent tutoring systems and adaptive learning environments and to examine intelligent adaptive e-learning environments.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectUyarlanabilir Öğrenmeen_US
dc.subjectZeki Öğretim Sistemlerien_US
dc.subjectZeki ve Uyarlanabilir e-Öğrenmeen_US
dc.subjectAdaptive Learningen_US
dc.subjectIntelligent Tutoring Systemsen_US
dc.subjectIntelligent Adaptive e-Learning Environmentsen_US
dc.titleZeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)en_US
dc.typeletteren_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesien_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage4en_US
dc.identifier.endpage7en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorTuna, Gamze


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster