Ara
Toplam kayıt 49, listelenen: 1-10
Türkiye'de reklam denetimi ve izleyicilerin yasaklı televizyon reklamlarını değerlendirmesi : Coca Cola, Vodafone ve TEB örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Reklamcılık sektörü, tüm dünyada hızla genişleyen bir teorik ve pratik alana sahiptir. İnsan doğasının etik ilkeleri ve genişleyen reklamcılık sektörünün kontrol edilmesi gerektiği görüşünden dolayı reklam etiği ve reklam ...
Karşılaştırmalı reklamların tutum üzerindeki etkisi ve ikna ediciliğinin değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışma Türk tüketicilerinin reklamda karşılaştırma kullanımı hakkındaki değerlendirmelerini araştırmaktadır. Çalışma, karşılaştırmalı reklama karşı tutum ve karşılaştırmalı reklamın ikna ediciliği üzerine odaklanmaktadır. ...
Reklamda hikaye anlatımının etkiler hiyerarşisi bağlamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Reklamcılık en kaba haliyle, belirli bir reklamveren tarafından ücreti ödenerek yapılan ve reklama konu olan bir ürün ya da hizmeti satın aldırmayı amaçlayan iletişim biçimidir. Fakat reklamcılık bir ürünü satmanın ötesinde ...
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki teklamların X, Y, ve Z kuşakları üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Günlük yaşantımızda önemli bir rol oynayan reklamlar, tüketicilerin yaşam biçimini büyük oranda şekillendirirken satın alma sürecinde de yer almaktadır. Esas olarak bireylerin imajlarını etkileyen reklamlar, düşünceler ve ...
Spor taraftarlığı özdeşleşmesi ve basketbol takım isim sponsorluğu arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Spor, etkinlik olmayı aşıp, bir alan olarak görülmeye başladığından beri giderek artan ve kemikleşen bir taraftar kitlesine sahip olmuştur. Bir alan olarak spor, bundan sonraki süreçte taraftarlarının yaşam dizgeleri ...
Kamu kuruluşlarında sosyal medya kullanımının kurumsal imaj açısından rolü : Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Kurumsal imaj, kişilerin kurumlar hakkındaki çeşitli deneyimleri, duyumları ve izlenimleri sonucunda zihinlerinde oluşan görüntüdür. Gün geçtikçe artan rekabet ortamında, kuruluşların olumlu bir imaja sahip olmasının onlara ...
Sosyal medya kullanımında gösteriş tüketimi eğiliminin X, Y, Z kuşakları açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Küreselleşme, hızla gelişen teknoloji ve bireylere sunulan sanal dünya ile birlikte tüketim sosyo-kültürel bir olay haline gelmiştir. Bu bağlamda günümüzde bireyler gösteriş amaçlı gerçekleştirdiği tüketim davranışlarını, ...
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Birçok çalışma, medyanın (genel olarak ve spesifik olarak reklamcılık) uluslararası izleyicilerin kafasında kurduğu ve uyguladığı "güzellik efsanesi" nin etkilerini incelemiştir. Bu tez çalışmasında bu etkileri göz ardı ...
Consumer attitudes and beliefs towards online advertising within the cultural context a study on Algerian and Turkish university students
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İnternet, güçlü bir ticari potansiyele sahiptir. İnternetin bu ticari yönü, internet üzerinde reklamların yayınlanmasına yol açmıştır. Bu nedenle reklam pazarında, yeni medyanın paralel olarak gelişmesi nedeniyle bilgi ...
Tüketicilerin sosyal sorumluluk davranışlarının kurumların sosyal sorumluluk eylemlerine yönelik tutumları ile ilişkisi : Anadolu Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüzde kurumlar, sadece karlarını arttırarak değil, aynı zamanda içinde bulundukları çevreye ve topluma karşı, toplumsal ve çevresel konulara ya da sorunlara değinerek daha fazla büyüyüp gelişebileceklerinin farkına ...