Yazar "Ersoy, Nezihe Figen" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
B2B pazarlama iletişiminde sosyal medya kullanımı : keşifsel bir çalışma
Batum, Tahsin Perçin (Anadolu Üniversitesi, 2014)Dijital teknolojilerin gelişimi ile birlikte insanlar iletişim için yeni kanallara sahip olmuşlardır. Bu kanalların en önemlisi olan internetin kullanıcılarına sunduğu en büyük iletişim aracı sosyal medyadır. Sosyal medya ... -
Destinasyon pazarlamasında kent markasının yaratılması : Çimkent üzerine bir araştırma
Ersoy, Nezihe Figen; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Zhunissova, Aizhan (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Bu çalışmada, “Destinasyon Pazarlamasında Kent Markasının Yaratılması: Çimkent şehri” üzerine bir araştırma yapılmıştır. Tezin literatür kısmının birinci bölümünde, destinasyon pazarlaması, ikinci bölümünde destinasyon ... -
Endüstriyel firmalarda strtejik satınalma yönetiminin yapısı, işleyişi ve uluslararası bir firma uygulaması
Uysal, Sezgi (Anadolu Üniversitesi, 2010)Satın alma yönetimi, malzeme ve hizmetlerin doğru kalitede, doğru miktarda, doğru zamanda, doğru fiyatla, doğru kaynaktan sağlanması için çalışır. Bu tez çalışmasında, satın alma yönetimi ve satın alma uygulamaları ... -
Enflasyonist ortamda pazarlama faliyetleri ve bir uygulama çalışması
Ersoy, Nezihe Figen (Anadolu Üniversitesi, 1994)21. yüzyıla adım yaklaştığımız şu günlerde pazarlamanın önemi açıkça anlaşılmış ve pazarlamanın ekonominin en temel unsur- larından biri olduğu bilinir hale gelmiştir. Genellikle sanayi devrimiyle birlikte başlayan yeni ... -
İlişkisel pazarlama çerçevesinde alıcı ve tedarikçi arasındaki ilişki kalitesi ve bir uygulama
Kutlugöz, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2007)Son yıllarda pazarlama alanında görülen en büyük değişimlerden biri işlem yönlü anlayışın yerini ilişki yönlü bir anlayışa bırakması olmuştur. Günümüzde işletmelerin müşterilerine sunduğu düşük fiyat, yüksek kalite ve iyi ... -
İnternet üzerinden satın alma yapanların e-perakende sitelerine yönelik güven oluşturmalarında kullanıcı yorumlarının etkisi : tüketici elektroniği ürünlerinde bit uygulama
Yıldırım, Emre (Anadolu Üniversitesi, 2012)İnternet sisteminde meydana gelen gelişmeler, pazarlama da dahil olmak üzere birçok alanı etkilemiştir. İşletmelere yeni fırsatlar yaratmış, pazarı da daha rekabetçi yapmıştır. Daha çok işlemin sanal ortama taşınması ... -
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka çağrışımı ve kurumsal itibar üzerindeki etkisi ve bir işletme uygulaması
Durmaz, Tuğba (Anadolu Üniversitesi, 2010)Günümüzde pazarlama kavramının odak noktasında “değer temelli olmak” anlayışı bulunmaktadır. Kurum ve kuruluşları değerli kılan ve fark yaratan artık sadece ürettikleri mal ya da sundukları hizmetin kalitesi değil, topluma ... -
Mobil kanallar yoluyla pazarlama iletişimi süreci ve üniversite öğrencilerinin mobil pazarlamaya ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
Alkaya, Alkan (Anadolu Üniversitesi, 2007)Son yıllarda teknolojinin hızla gelişmesinin bir sonucu olarak mobilite kavramı günlük yaşamımızda önemli bir yer tutmaktadır. Başta cep telefonu olmak üzere dizüstü bilgisayarlar, tablet PC'ler, PDA'lar, akıllı telefonlar ... -
Organik tarım ürünlerinde fiyatlandırma politikaları : Eskişehir ilinde bir uygulama
Yıldız, Emel (Anadolu Üniversitesi, 2010)Yurt içi ve yurt dışı rekabet hızının oldukça artmasıyla işletmeler, ellerindeki kaynaklardan en üst düzeyde verim alacak şekilde kullanmaya başlamışlardır. İşletmeler açısından rekabet için en önemli faktör fiyattır. ... -
Turizm hizmet sektöründe kalite rekabetinde üstünlük sağlamada iç müşteri tatmininin önemi, ölçüm yöntemleri ve Xanadu Resort Otel uygulaması
Şanlıtürk, Fırat (Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada iç müşteri tatmininin hizmet kalitesini yükseltme ve kalite rekabetinde üstünlük sağlamaya olan etkilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu araştırma, hizmet kalitesi, rekabet üstünlüğü ve iç müşteri tatmini ... -
Tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğrencilerinin tüketici elektroniği ürünlerini internetten satın alma faaliyetlerine yönelik bir uygulama
Özgür, Utku (Anadolu Üniversitesi, 2010)Hızlı gelişmekte olan teknoloji ve yenilikler tüketici elektroniği ürünleri, internet, elektronik ticaret ve elektronik pazarlama gibi kavramlar getirmiştir. Gelişen teknoloji ile hayatı kolaylaştıran internet ya da cep ... -
Tüketicilerin etnosentrik eğilimlerinin analizi ve hızlı tüketim mallarında bir uygulama
Okan, Mehmet (Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu çalışmanın amacı tüketici etnosentrizmi kavramını sosyal bilimler bütününde tekrar ele almak, etnosentrizme tüm tutum ve davranışları yönlendiren bir kavram gözüyle analiz eden bir teorik çerçeveden bakmak ve hızlı ... -
Tüketicilerin perakendeci markalı temizlik ürünlerini tercih etme nedenleri : Eskişehir ilinde bir uygulama
Ersoy, Nezihe Figen; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Hüseynov, Elçin (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Özel etiket markası olarak bilinen perakendeci markalı ürünler, tüketiciler tarafından farklı nedenlerle tercih edilmektedir. Sürekli değişen ekonomik çevreye tüketiciler tarafından farklı tepkiler verilmektedir. Pazarlamacılar ... -
Uluslararası pazarlamada tüketici davranışlarını etkileyen kültürel etmenler ve bir tekstil şirketinin analizi
Yüncü, Volkan (Anadolu Üniversitesi, 2012)Kültür, pek çok insan davranışında etkili olduğu gibi bireylerin tüketim alışkanlıkları üzerinde de belirleyicidir. Kültürün tüketici davranışları üzerindeki etkisini anlayabilmek için kültür kavramının mevcut tüketici ... -
Üniversite öğrencilerinin lokasyon bazlı servislere ve konum bildirimi uygulamalarına yönelik tutum ve davranışları: Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü öğrencileri üzerine bir uygulama
Yılmaz, Fatma Burcu (Anadolu Üniversitesi, 2017)Lokasyon bazlı pazarlama GPS teknolojisine dayanan mobil uygulamalar aracılığı ile hareket halinde olan nihai kullanıcılara o ana yönelik teklifler sunan küresel bir pazarlama yöntemidir. Geleneksel pazarlama yöntemlerinin ...