Ara
Toplam kayıt 25, listelenen: 1-10
Öğretmenlerin demografik özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile çevrim-içi yetiştirme etkinliklerini tamamlama oranları arasındaki ilişki : Samsun ili örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmanın temel amacı, çevrim-içi ortam yardımıyla sunulan hizmet-içi eğitim etkinliklerine katılacak olan öğretmenlerin bireysel özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile ders tamamlama oranları arasında ...
Çevrimiçi öğrenenlerin farklı destek ortamlarını kullanma sıklıklarıyla sosyal bulunuşluk algıları arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Önlisans Programı'na kayıtlı öğrencilerin kendilerine sunulan akademik destek hizmetleri kapsamındaki e-posta, forum ve sanal sınıf uygulamalarına katılma ...
Çevrimiçi işbirliği ekiplerinde öğrenenlerin sorun çözerek öğrenmeyle ilgili tutum ve görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma, çevrimiçi öğrenme ortamlarında verilen ekip ödevlerinin, Öğrenenlerin işbirliği ile çalışarak sorun çözme becerilerinin gelişimine etkilerini ve Öğrenenlerin çevrimiçi ortamda işbirliği ile öğrenmeye karşı ...
Türkiye'deki internete dayalı önlisans programlarının yapıcı öğrenme ortamları tasarımı açısından değerlendirilmesine yönelik bir deneme
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışmanın temel amacı, Türkiye'deki internete dayalı Önlisans programlarını, yapıcı öğrenme ortamları tasarımı açısından değerlendirmektir. Araştırmada nitel araştırma deseni kullanılmıştır. Veri toplama sürecinde belge ...
Uzaktan öğrenenlerin e-postayla etkileşime girme sıklıklarıyla yüz yüze ortamlarda iletişime girme isteklilikleri arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma, kişiler arası sözlü iletişim ve çevrimiçi öğrenme alanlarına ilişkin değişkenleri bir araya getirmektedir. Sözlü iletişim alanındaki değişkenlerden biri olan iletişime girme istekliliği bir çevrimiçi ortama ...
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Polis Meslek Eğitimi Önlisans Programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
İçinde bulunduğumuz çağ teknoloji çağıdır. Bilgi bu çağın en önemli öğesidir. Sürekli ve sistemli şekilde ilerleyen çevresel faktörler, nitelikli insana olan gereksinimi artırmıştır. Değişen suç ve suçlu unsurlarına karşı ...
Meslek liseleri 9. sınıflarda yabancı dil dersinde sorun çözme yönteminin öğrenci menuniyeti ve başarısı üzerine etkisi : (Eskişehir Atatürk Anadolu Meslek Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi örneği)
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Değişen dünya düzeni eğitim sistemlerine etki ederek en az bir yabancı dil bilme zorunluluğunu getirmiştir. Türkçe dil ailesi Avrupa dil ailelerinden farklı yapıda olduğu için, ana dili Türkçe olanlar, Avrupa dillerini ...
Açıköğretimde ölçme ve değerlendirme : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim sisteminde soru yazarlarının soru hazırlamada karşılaştıkları güçlükler
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bu araştırmada, Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelerin 2003-2004 öğretim yılında, öğretim programlarında yer alan dersler için çoktan seçmeli soru hazırlamakla görevli "soru yazarları"nın, soru hazırlama ...
Adapazarı Meslek Yüksekokulu internet destekli bilgi yönetimi önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Hızla gelişen teknoloji ve buna paralel değişen toplum talepleri karşısında bu talepleri karşılamak gelişime açık eğitim programları sayesinde gerçekleşmektedir. Eğitim programları, eğitimin planlı ve kontrollü bir süreç ...
Hava Kuvvetleri Komutanlığı'nda uzaktan eğitim yaklaşımıyla uygulanan astsubay oryantasyon kursu programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Türk Hava Kuvvetlerinde uzaktan eğitim yaklaşımı ile uygulanan Astsubay Oryantasyon Kursu astsubayların askeri kültür, genel kültür ve bireysel gelişim konularındaki eğitim ihtiyaçlarını karşılama çabasındadır. Astsubay ...