Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk algılamalarının marka değeri üzerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk algılarının
marka değerinin boyutları ve marka değerinin boyutlarının da genel marka değeri üzerindeki etkisinin
araştırıldığı bu çalışmada, süt ve süt ürünleri tüketen
ve bu ...
Elektronik alışveriş (e-alışveriş) sitelerinin e-hizmet kalitesi açısından değerlendirilmesinde DEMATEL-AAS-VIKOR yaklaşımı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere paralel
olarak, günümüz toplumunda internet erişimi bir ihtiyaç haline gelerek hayatın her alanında yer almaya
başlamıştır. Genişleyen erişim olanakları, web üzerinden ...
Türkiye’de ilaç ithalatını belirleyen etmenler, 1996-2011
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmada, Türkiye’nin 1996-2011 dönemi için ilaç
ithalatını belirleyen etmenler çekim modeli vasıtasıyla
analiz edilmiştir. Modele, Türkiye’nin ilaç ithalatı yaptığı 20 ülke dahil edilmiştir. Bu ülkeler; ABD, ...
Psychological capital: A positive psychological resource and ıts relationship with creative performance behavior
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Creative performance behavior and psychological capital concepts having theoretical roots of positive organizational behavior and positive psychological capital
have been examined in a number of studies in literature for ...
Türkiye’de çevre ve ekonomik büyüme arasındaki ilişki: Ardl sınır testi yaklaşımı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı; ekonomik büyüme ile çevre arasındaki ilişkiyi incelemektir. Bu amaçla, Çevresel Kuznets Eğrisi hipotezinin (ÇKE) 1960-2011 dönemi için
Türkiye’de geçerliliği test edilmiştir. Ekonomik büyüme
göstergesi ...
Karadeniz ekonomik işbirliği örgütü ülkelerinde enerji tüketimi ve ekonomik büyüme ilişkisi: Panel nedensellik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Karadeniz Ekonomik İşbirliği Örgütü 1992 yılında
Türkiye öncülüğünde kurulmuştur. On iki üyesi olan
bu oluşumun temel amacı hem ekonomik hem de politik ilişkileri küresel ve bölgesel düzeyde artırmaktır.
Enerji havzası ...
Çalışanların iletişim kaygılarının belirlenmesi üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Çalışmada kamu sektörü çalışanlarının iletişim kaygılarının demografik özelliklere göre farklılık gösterip göstermediği araştırılmaktadır. Araştırmanın
örneklemi Edirne’deki kamu sektörü çalışanlarıdır.
Araştırmanın ...