Yazar "Oyman, Mine" için Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi listeleme
-
Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Türkiye’deki Yansımaları: Reklam ve Halkla İlişkiler Ajanslarına Yönelik Bir Araştırma
Oyman, Mine; İnam, Özgül (Anadolu Üniversitesi, 2007)Bütünleşik pazarlama iletişimi (BPİ) kavramı ve unsurları son yıllarda tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de iletişim alanı çalışanları ve akademik çevreler arasında tartışılmaktadır. BPİ ile ilgili literatürde; kültürler-arası ... -
Tüketicilerin Satış Tutundurma Etkinliklerine Yönelik Tutumları Ve Yarar Algılamaları
Oyman, Mine (Anadolu Üniversitesi, 2004)Satış tutundurma yıllardır uygulanmasına rağmen^pazarlama iletişimi programlarındaki rolü ve önemi son yıllarda artmış bir etkinliktir. Öneminin artışına yol açan bir çok faktörden söz edilebilir. Perakendecilerin artan ...