Konu "E-ticaret" için Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Çevrim içi müşteri yorumlarını etkileyen faktörler üzerine keşifsel bir çalışma: Trendyol örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Elektronik ticaret hacminin her geçen gün artmasıyla birlikte, çevrim içi müşteri yorumları hem müşterilerin satın alma kararı üzerinde etkili bir bilgi kaynağı hem de elektronik ticaret hizmet sağlayıcılarının önemli bir ... -
Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Günümüzde yeni iletişim teknolojilerinin ve İnternet mecrasının yaygın olarak kullanılmasıyla birlikte tüketicilerin alışveriş yapma biçimleri önemli bir değişime uğramıştır. İnternetten alışveriş ve ...