Ara
Toplam kayıt 35, listelenen: 1-10
Vygotsky’s Sociocultural Theory And Dynamic Assessment In Language Learning
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Applying Vygotsky’s sociocultural theory into assessment, ‘dynamic assessment’ in language
learning might offer new insights to language classroom. Vygotsky’s theory basically offers that if we
want to understand learning ...
Gazete Okurlarının Okuma Motivasyonları Ve Doyumları Üzerine Bir Kullanımlar Ve Doyumlar Araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Kitle iletişim araçları içinde haber verme işlevi ile öne çıkan gazeteler, okurları tarafından farklı
motivasyonlar ile kullanılmaktadır. Bu motivasyonlardan bazıları, haberdar olma, eğlenme ve boş zamanları
değerlendirme, ...
Turizm İsletmelerinde Duygusal Çaba Faktörlerinin İşe Alma Sürecinde Kullanılması Üzerine Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Hizmet endüstrisinde faaliyet gösteren işletmelerde çalışanlar sadece entelektüel ve fiziksel özellikleriyle değil,
duygusal özellikleriyle de ise katılmaktadırlar. Bu nedenle, doğru duyguları göstermek veya duygusal çaba ...
Türkiye’de Konut Fiyatları İle Makro Ekonomik Değişkenler Arasındaki İlişkinin Araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışma 1990-2006 dönemi için Türkiye’de makro ekonomik değişkenlerin (gayrisafi yurt içi hasıla,
para arzı, kısa dönem faiz oranları ve döviz kuru) konut fiyatları üzerindeki dinamik etkilerini analiz
eder. Konut ...
Sınıf Öğretmenlerine Göre Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına (2004) İlişkin Yaklaşımları
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı (2004) öğrenci merkezli öğretim yaklaşımını benimsemiştir.
Bu süreçte, öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına (2004) ilişkin yaklaşımlarının
belirlenmesi önem ...
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü Ve Algılanan Hizmet Kalitesi İle Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde, üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biri kaliteli eğitimdir. Kaliteli bir
eğitim için ise, eğitim hizmetlerini alan örgencilerin beklentilerini ve algılamalarını çok iyi anlamak gerekmektedir.
Bu ...
İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
İşletmelerin başarısında sosyal sorumluluklarının önemi giderek artmaktadır. İktisadi ve idari bilimler fakülteleri örencilerinin sosyal sorumluluk algılamaları, gelecekte isletmelerin sahibi, hissedarı, yöneticisi, ...
Yeni Karapara Aklama Yöntemleri Olarak Akıllı Kartlar ve Internet
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Tüm ülkelerin ekonomik, siyasi ve sosyal yapısı açısından bir tehdit unsuru olan kara para aklama
faaliyetleri giderek artış göstermektedir. Özellikle globalleşme, iletişim ve yeni ödeme teknolojilerindeki
gelişmeler ...
“Çalışmak ya da Çalışmamak”: Türkiye’de Kentsel Alanlarda Yasayan Kadınların İşgücüne Katılmama Kararlarının Olası Belirleyicileri
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışmada Türkiye’de kentsel alanlarda yasayan kadınların iş gücüne katılmama kararlarının olası
belirleyicilerinin araştırılması amaçlanmıştır. Çalışmada kadınların sosyo-demografik özellikleri ve aile
yapılarını ...
Kadın Tüketicilerce Yönelik Pazarlama Stratejileri
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde kadınların ekonomik yasama daha fazla katılmaları onlara satın alma gücü
sağlamaktadır. Bu güç aile satın alımlarının yanında kendileri için de satın alma imkanını kadınlara
vermektedir. Kadınlar kromozom, ...