Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Modern Liderlik Tarzlarının Yenilik Stratejilerı̇ne Etkisini̇ Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Her yönetimsel faaliyette olduğu gibi yenilik stratejisinin belirlenmesi ve uygulanmasında da liderlik kilit rol oynamaktadır. Bu noktadan hareketle, bu çalışmada yenilik stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması ...
Örgüt Kültürü ve Örgütsel Yeniliğin Pazarlama Yeniliğine Etkisi: Gazlı İçecek Sektöründe Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın amacı örgüt kültürü ve örgütsel yeniliğin pazarlama yeniliği üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırma için veriler gazlı içerecek sektöründeki firmalardan elde edilmiştir. Veri toplamada anket yöntemi ...
İşletmelerin Yenilikçi Kabiliyetleri Ve İhracat Performanslarına Etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Bu çalışmanın amacı belirgin yenilikçi kabiliyet boyutlarının, işletmelerin ihracat
performanslarında etkili olabileceği varsayımını test etmektir. Bu doğrultuda işletmelerin yenilikçi
kabiliyetleri yedi faklı boyutta ...
Tüketicilerin Yenilikleri Benimseme Eğilimleri Üzerinde Kişisel Değerlerin Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Kişisel değerlerin, pazarlama ve tüketici davranışları üzerindeki rolüne ilişkin önemli sayıda çalışma olmasına rağmen, kişisel değerler ile yeniliklerin benimsenmesi ilişkisini araştıran çok az sayıda çalışma yapılmıştır. ...
Teknolojik Yeniliklerin Yayılmasını Ve Benimsenmesini Arttıran Etmenler
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Teknoloji ve beraberinde getirdiği yenilik, günümüz dünyasında bilgi çağını yakalamış ülkelerle rekabet
edebilmenin anahtarı durumundadır. Teknolojik yeniliklerin toplum üzerindeki etkileri ve toplumun
yeniliğe bakışını ...
İnovasyon-temelli ekonomi: Seçilmiş ülkeler üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
İnovasyon, gelişmiş ülkelerin yanı sıra gelişmekte olan
ülkelerin de daha yüksek kalkınma aşamalarına ulaşmalarını ve ekonomik ve sosyal dönüşümleri gerçekleştirmelerini sağlayan faktörlerden birisi olmuştur ve
olmaya ...
Keşfetme ve mevcudu geliştirme stratejilerinin girişimci yönlülük ile performans ilişkisindeki aracı rolü: İmalat sektöründe bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Örgütler, rekabetin yoğun olduğu ve sürekli değişen
ortamda performanslarını arttırmak için mevcudu geliştirme ve keşfetme stratejilerini uygulamak zorunda
kalmaktadırlar. Ancak her iki yeteneği aynı anda kullanma anlamına ...
Endüstri 4.0 farkındalığının inovasyon üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Günümüzde dördüncü sanayi devrimi olarak adlandırılan Endüstri 4.0 aşamasında hızlı teknolojik gelişim ve
dönüşüm işletmeleri inovasyon faaliyetlerini yapmaya zorlamaktadır. Ancak Endüstri 4.0 bilgi düzeyinin,
inovasyon ...