Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSelen, Nevin
dc.contributor.authorÇakır, Mustafa
dc.date.accessioned2014-05-26T17:47:07Z
dc.date.available2014-05-26T17:47:07Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4022
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8517en_US
dc.description.abstractBu çalışmada dil öğrenimde karşılaşılan güçlükler ve yapılan yanlışlardan hareket ederek Almanca-Türkçe zamanlar ayrımsal-karşılaştırmalı olarak ele alındı. Birinci bölümde ayrımsal-karşılaştırmalı dilbilim üzerinde duruldu. Tanımı, tarihi gelişimi, bugünkü durumu ve çalışma yöntemlerinin yanı sıra yabancı dil öğretimindeki fonksiyonları tartışıldı. İkinci bölümde Alman ve Türk dillerindeki ana zamanlar teori ve uygulamadaki şekilleri ile incelendi. Son bölümde ise Almanca ve Türkçe zamanlar konusu elde edilen bulgular ortaya koyuldu. Burada her zaman dilimi için ayrı ayrı öneriler sunmak yerine ana başlıklar altında her iki dilin yapısından kaynaklanan özel durumlar ele alındı.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKarşılaştırmalı dilbilimen_US
dc.subjectTürk dili -- Zamanen_US
dc.subjectAlman dili -- Zamanen_US
dc.titleAlman ve Türk dilindeki zamanların ayrımsal-karşılaştırmalı analizien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXII, 161, XV s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster