Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorDurmuşoğlu Köse, Gül
dc.contributor.authorKünkçü, Tayfun
dc.date.accessioned2015-06-29T12:00:58Z
dc.date.available2015-06-29T12:00:58Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4029
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 857en_US
dc.description.abstractTeorik bir çalışma olan tez, Türkiye'deki ortaokullarda İngilizce'nin yabancı dil olarak etkin bir şekilde öğretilebilmesi için birleşik bir model sunmaktadır. Bir öneri niteliği taşıyan yeni model, dil öğretiminde kullanılan metotların kaynak taramasından ve iyi yönlerinin seçilip, uygulanmasından oluşmaktadır. Sonuç bölümü, tezin bir özetini ve orta dereceli okullardaki yabancı dil eğitiminde alınması yararlı görülen önlemlerle ilgili önerileri kapsamaktadır.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOrtaöğretimen_US
dc.subjectÖğretimen_US
dc.subjectİngiliz dilien_US
dc.titleA suggestion toward an eclectic for approach for English language teaching in Turkish public junior high schoolsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIV, 190 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster