dc.contributor.advisor | Alaner, Ahmet Bülent | |
dc.contributor.author | Güncan, Özge | |
dc.date.accessioned | 2011-04-06T11:30:49Z | |
dc.date.available | 2011-04-06T11:30:49Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://libra.anadolu.edu.tr/tezler/2011/976977.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/6739 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Müzik Anasanat Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 179040 | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışma, Robert Schumann’ın on dokuzuncu yüzyıl Romantik Dönem’deki idealist fikirlerini ve yenilikçi anlayışını ön plana çıkarmayı hedefleyen bir biyografiyle birlikte, dönemin incelikleri doğrultusunda yapılan bir analiz denemesinden oluşur. Bestecinin müzikal kimliğini belirleyen önemli dönüm noktaları ve bu noktaların yaratıcılığını ne şekilde etkilediği ayrıntılı bir şekilde ele alınmıştır. Biçimsel açıdan getirdiği yenilikler ve entellektüel müzik bilinci göz önünde tutularak op. 22 Piyano Sonatı’nın form anlayışı ve genel yapısı önce tematik, daha sonra motifsel bir şekilde incelenerek tüm açıklığıyla ortaya konmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Schumann, Robert, 1810-1856 | en_US |
dc.subject | Besteciler -- Almanya | en_US |
dc.title | Robert Schumann ve op. 22 piyano sanatı üzerine bir analiz | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Güzel Sanatlar Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XII, 67 y. : nota + 2 CD-ROM. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |