dc.contributor.advisor | Aşkun, İnal Cem | |
dc.contributor.author | Akçakoca, Ayşen | |
dc.date.accessioned | 2015-12-04T14:36:11Z | |
dc.date.available | 2015-12-04T14:36:11Z | |
dc.date.issued | 1988 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/8744 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 7130 | en_US |
dc.description.abstract | İşe yeni başlayan işgöreni işletmeye kazandırmanın başka bir deyişle işgörenin işini ve işletmeyi benimsemesi eğitsel bir çalışma ile sağlanabilir. İşgörenin işe ve işletmeye uyumunu sağlayan bu eğitim işe alıştırma eğitimidir. Kamu ve özel kesim bankaları da birer işletmedir. Sosyal, ekonomik, teknolojik alanlardaki gelişmeler karşısında ve bugünkü rekabet ortamında bankalarda da işe alıştırma eğitiminin gereği tartışılamaz. Bu çalışmanın birinci bölümünde, genel olarak eğitim ve önemi ile çalışmada kullanılan temel kavramlara değinilmiştir. Çalışmanın ikinci bölümünde, işe alıştırma eğitimi ayrıntılarıyla incelenerek yönetimin temel işlevleri yönünden bir bakış açısı getirilmiştir. Üçüncü bölümde Türk Ticari Bankalarının işe yeni başlayan işgörenin eğitimine yönelik uygulamaları kamu ve özel kesim bankaları ayrı ayrı ele alınarak incelenmiş Türkiye İş Bankası A.Ş.'i işe alıştırma eğitimine gösterdiği özenden ötürü ayrıca uygulama kapsamına alınmıştır. Çalışmanın dördüncü bölümünde bankalarda işe yeni başlayan işgörenlerin eğitimine yönelik bir model önerilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Hizmet içi eğitim | en_US |
dc.subject | Banka personeli | en_US |
dc.title | İşletmelerde işe alıştırma eğitimi ve bankalardaki uygulaması ile model önerisi | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | V, 170 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |