Yazar "Adıgüzel, Cem Oktay" için listeleme
-
Sanayi Ortaklı Eğitim Kapsamında Öğrenci Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Adıgüzel, Cem Oktay (2008)Bu çalışmada, mühendislik eğitim programları içerisinde altmış iş günü olarak yer alan “Sanayi Ortaklı Eğitim (SOE)” kapsamında oluşan öğrenci kazanımlarının, öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi amaçlanmıştır. ... -
Sanayi, ortaklı eğitim kapsamında öğrenci kazanımlarının değerlendirilmesi
Adıgüzel, Cem Oktay (2009)Bu çalışmada, mühendislik eğitim programları içerisinde altmış iş günü olarak yer alan “Sanayi Ortaklı Eğitim (SOE)” kapsamında oluşan öğrenci kazanımlarının, öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi amaçlanmıştır. ... -
Teacher candidates' self-efficacy beliefs and possible selves throughout the teaching practice period in Turkey
Dalıoğlu, Seray Tatli; Adıgüzel, Cem Oktay (Springer, 2016)This research aims to study the change observed in self-efficacy beliefs and possible selves of teacher candidates regarding their first year in the profession after the completion of teaching practice. The research has a ... -
Türkiye’de değerler üzerine gerçekleştirilen lisansüstü tezlerin eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme perspektifinden incelenmesi
Adıgüzel, Cem Oktay; Ergünay, Onur (2012)Bu çalışma kapsamında, 2000-2011 yılları arasında Türkiye’de değerler üzerine gerçekleştirilen lisansüstü tezlerin incelenerek, eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme perspektifinde analiz edilmeleri amaçlanmıştır. Bu ... -
Türkiye’nin Demografik Özellikleri Doğrultusunda İnformal Öğrenmelerin Sertifikasyonuna Yönelik Gereksinimin Analizi
Adıgüzel, Cem Oktay (2014)Nitelikli ara insangücünün yetiştirilebilmesinde yaşamboyu öğrenmeye dayalı ulusal bir mesleki yeterlik sisteminin oluşturulması ve informal gerçekleşen öğrenmelerin yaşamboyu öğrenme sürecinde tanınması ve belgelendirilmesi ... -
Yükseköğretim Fransızca hazırlık programı öğrencilerinin kullandıkları Fransızca okuduğunu anlama stratejilerine ilişkin görüşleri
Bu araştırmanın amacı Yükseköğretimde Fransızca hazırlık programında öğrenim gören öğrencilerin Fransızca okuduğunu anlamada kullandıkları okuma stratejilerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada nitel yöntem ...