Ara
Toplam kayıt 26, listelenen: 1-10
Etkileşim eşdeğerliği kuramı: alanyazındaki araştırmalar ve öneriler
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Öğrenme süreçlerinde anahtar role sahip olduğu değerlendirilen etkileşim, Açık ve Uzaktan Öğrenme (AvUÖ) bağlamlarında da yoğunlukla odaklanılan bir kavram olarak karşılaşılmaktadır. Bu nedenle, çalışmalar özellikle AvUÖ ...
Açık Eğitsel Kaynaklardan Açık Eğitsel uygulamalara: Türk yükseköğretimi bağlamında ekolojik bakış açısıyla bir değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Eğitimde açıklık; birçok evrensel değeri niteleyen, felsefi dayanakları olan, kapsamlı ve çok boyutlu bir kavramdır. Bu özelliği, eğitimde açıklık kavramını kendi ekolojisinde değerlendirmeyi önemli ve gerekli kılmaktadır. ...
Vizyon 2023: Türkiye’de açık ve uzaktan öğrenme alanında somut ve soyut teknolojiler bağlamında eğilimler
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Değişim ve dönüşümün hızla gerçekleştiği, teknolojinin hayatı algılama şeklimiz kadar öğrenme süreçlerini de etkilediği yirmi birinci yüzyıl dünyasında stratejik planlama yapabilmek için öngörü çalışmalarına ihtiyaç vardır. ...
Öğrenme yönetim sisteminde öğrenen profillerinin belirlenmesi, akademik başarının tahmin edilmesi ve öneri sisteminin etkilerinin belirlenmesi (Editöre Mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 2 milyon öğrencisi ile bir mega üniversitedir ve eğitsel ve teknolojik gelişmeler ile kendini sürekli yenileyen dinamik bir yapıya sahiptir. Açıköğretim Sistemindeki öğrenenler, ...
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında çevrimiçi grup tartışması tekniğinin kullanılması
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Gerçekleştirilen bu çalışmada 2003-2019 yılları arasında açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında çevrimiçi grup tartışması
tekniğini konu edinen akademik çalışmaların incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda ...
Açık ve uzaktan öğrenmede öncü kuruluşlar ve stratejik işbirlikleri
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada, açık ve uzaktan öğrenmeye yön veren öncü kuruluşlar tanıtılmakta ve stratejik işbirliklerinin açık ve uzaktan
öğrenme kurumlarına olan etkileri tartışılmaktadır. Yöntem olarak web içerik analizi tekniği ...
Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu araştırma bir yüksek lisans tez araştırması kapsamında yapılan çalışmaların bir kısmını içermektedir. Tez araştırmasının bir
adımı olarak gerçekleştirilen bu çalışmanın amacı Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Sistemi ...
Açık ve uzaktan öğrenmede ders tasarımı: Bilim Etiği Dersi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Anadolu Üniversitesinde Lisansüstü öğrenim gören bütün öğrencilere Bilim Etiği dersinin verilmesi yönetmelik gereği zorunlu
kılınmıştır; ancak, öğrenci sayısı fazlalığından ve öğretim elemanı sıkıntısından dolayı dersin ...
TeSLA Projesi: öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sistemi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Teknolojinin sunduğu olanaklar sayesinde öğrenen başarısının çevrimiçi ortamlarda değerlendirilmesi giderek yaygınlaşmaktadır.
Son yıllarda başta açık üniversiteler olmak üzere birçok üniversitenin e-değerlendirme araçlarını ...
Türkiye’de uzaktan eğitimin dünü, bugünü ve yarını
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Dünyada yaklaşık üç asır önce başlayan uzaktan eğitim çalışmaları, Türkiye’de yaklaşık iki asır sonra gündeme gelmiş ve çok
kısa süre içerisinde eğitimde ana akımın bir parçası olmuştur. Uzaktan eğitimin bugününü ...