Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Sosyoloji Biliminin Pazarlamaya Katkıları Üzerine
(2013)
Pazarlama bilimi, ilgili alan yazını incelendiğinde uzun dönemi kapsamayan ve genç bir bilim görünümü çizmekle birlikte, esasında pazarlama faaliyetleri insanlık tarihi kadar uzun bir geçmişe sahiptir. Dolayısıyla bu bilim ...
Ekonomik insan'dan sosyo-ekonomik insan'a: Pazarlamanın iktisadi temelleri ve pazarlama için bir çıkarım
(2012)
Bu çalışmada, pazarlamanın iktisadi temelleri ekonomik insan yaklaşımından sosyo-ekonomik insan yaklaşımına doğru yaşanan teorik değişim süreci paralelinde irdelenerek pazarlamanın iktisadi temelleri kapsamında iktisat ...
Konum Tabanlı Mobil Swarm Uygulaması Üzerinden Paylaşım Motivasyonlarının İncelenmesi
(2017)
Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin Swarm uygulamasını kullanma motivasyonlarına göre kümeleme analizi ile sınıflandırılması, ortaya çıkan bu kümeler arasında kullanım davranışları açısından bir farklılık olup olmadığının ...