Yayın tarihi için Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 157, listelenen: 61-80
-
The effectiveness of online and off line word of mouth messages on traditional course choice at tertiary level
(2009)This study aims to explain how bachelor of communications students who are enrolled to various courses at Anadolu University value word-of-mouth messages in making a course decision. Use of WOM as a marketing tool in ... -
Kadına Yönelik Şiddet: TV Dizilerinde Kadına Yönelik Şiddet Üzerine Bir Araştırma
(2009)Kitle iletişim araçlarında şiddetin sunumu günümüzde tartışılan konulardan birisidir. Medyada şiddet içeren haber olaylarına her gün rastlamak olanaklıdır. Bunlar gözle görülür, örtük olmayan şiddet olaylarıdır. Bunun yanı ... -
Facilitators' perception of interactions in an online learning program
(2009)Schools and colleges all around the world have started making use of advanced technology to provide learners effective, efficient and adequate instruction. The use of Internet and Web for learning and teaching has caused ... -
Örgütsel İletişim Sürecinde Yöneticilerin Duygularını Yönetebilme Yeterlilikleri
(2009)Yöneticilerin başarılı bir iletişimci olabilmeleri için duygularını farkedip onları en iyi şekilde yönetebilmeleri gerekmektedir. Yöneticilerin çoğunlukla duygularını açığa çıkarmaları bir zayıflık olarak nitelendirilebileceği ... -
Duygusal zeka boyutunda yazılı medyada görsel tüketim
(2009)Günümüzde medya, görsel okuryazarlık gelişimini etkileyen ve duygusal zekâ iletisi taşıyan önemli bir araç konumundadır. Medyadaki görsel mesajlar, asıl anlamlarının yanında birçok alt ya da yan anlamı da taşıyabilmektedir. ... -
The effectivenes of online and off line word of mouth messages on traditional course choice at tertiary level
(2009)This study aims to explain how bachelor of communications students who are enrolled to various courses at Anadolu University value word-of-mouth messages in making a course decision. Use of WOM as a marketing tool in ... -
Teacher immediacy behaviors and participation in computer mediated communication
(2009)Few concepts in instructional communication literature have received as much attention as teacher immediacy. However, educational communication scholars have thoroughly studied immediacy behaviors mainly in traditional ... -
Sayısal çağda sayısal radyo yayıncılığı: Sayısal ses yayın (DAB) teknolojisi ve Türkiye'deki yansıması
(2009)Türkiye, Avrupa Birliği’ne uyum süreci içinde pek çok yeni yasal düzenlemeleri yerine getirmektedir. Bu süreç içinde sayısal yayıncılık alanında da, düzenlemeler için girişimde bulunmuştur. 2014 yılında sayısal yayına geçme ... -
“Örgüt Kültürü” ve “İletişim Doyumu” İle Bireysel Özellikler Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi: Bir Uygulama Örneği
(2009)Güçlü örgüt kültürünün ve yüksek iletişim doyum düzeyinin örgütler üzerindeki olumlu etkileri çok sayıda ancak ayrı ayrı araştırmalarda ortaya konulmuştur. Ancak bu iki önemli unsurun bireysel özelliklerle ve birbirleriyle ... -
SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları
(2009)Mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar hem de reklamcılar için yeni bir mesaj aktarım platformu yaratmıştır. Mobil telefonların popülerliğindeki artış ile beraber, Kısa Mesaj Hizmetleri (SMS) ... -
Close encounters with the real: The films of Mike Leigh
(2009)Gerçekle Yakın İlişkiler: Mike Leigh Filmleri Bu makalede, İngiliz film yönetmeni Mike Leigh'in filmleri, temel mizansen öğelerine ve Leigh'in film yönetimiyle ilgili yaklaşımının anlatım yapısı özelliklerine odaklanılarak ... -
Lütfi Ömer Akad ve Yalnızlar Rıhtımı (1959): Biçemsel Bir Analiz
(2009)Sinema sanatında biçemi olan bir yönetmen her filmde kendi sinema diline ait unsurları barındırır ve bu dili mutlaka izleyicisine hissettirir. Biçemi oluşturan unsurlar anlatı yapısı, sinematografi, mizansen, kurgu ve ses ... -
Sınıflar arası mücadelede yeni bir dönemeç: Türkiye'de 2008 krizi
(2010)Türkiye ekonomisinin küresel kapitalizme eklemlenme süreci büyük ölçüde ekonomik krizlerin zorladığı koşullar içerisinde gerçekleşmiştir. 2008 krizinin de diğerleri gibi küresel kapitalizme eklemlenme yolunda yeni bir ... -
Is there a distinctive British cinema?
(2010)Araştırma; anlatı teması, sinematik tür veya mizansen açısından özgün karakteristiklerden bariz bir şekilde yoksun olmasının sebeplerini saptamak için, İngiliz sinema tarihinin belli başlı kritik birleşme noktalarını ... -
Güzellik kadınlar için nasıl vaade dönüşür: Kadın dergilerindeki kozmetik reklamları üzerine bir inceleme
(2010)Günümüz toplumlarında güzellik ve fiziksel cazibe kadınlar için her zaman önemli bir durum olarak sunulmuştur. Bu süreç içinde kadın dergileri de bir öneri kaynağı olarak ticari ürünler aracılığıyla ideal güzellik ... -
Parti içi demokrasi ve siyasal iletişime katkıları
(2010)Demokrasinin işleyişine ivme kazandıracak olan siyasal partilerdir. Siyasal iletişimi başlatacak, kitlelere projeleri ve politikaları anlatacak, onları kendi yanlarına çekecek ve siyasal katılıma motive edecek olan da ... -
Gündelik yaşam ve sosyal paylaşım ağları: Twitter ya da "pıt pıt net"
(2010)Bu çalışma, sosyal paylaşım ağlarından Twitter'm gündelik yaşamla ilişkisi üzerinedir. Gündelik yaşamın akışı içinde kullanıcıları içeriği tüketen üreticiler olarak kabul ederek, Twitter'm hangi amaçla, ne sıklıkla, nasıl ... -
Televizyon ve gazetede reklamdan kaçınmayı etkileyen değişkenler
(2010)Bu çalışmada televizyon ve gazete mecrasına yönelik reklamdan kaçınmayı etkileyen değişkenler incelenmiştir. Araştırmada veri toplama yöntemi olarak yüz yüze anket kullanılmış ve 527 kişi ile anket yapılmıştır. Çalışmada ... -
Sayfa tasarımı ve kurumsal kimlik oluşturma: Türkiye'deki ulusal gazetelerin birinci sayfaları üzerine bir araştırma
(2010)Sayfa tasarımı, düşüncenin kağıt üzerine iletilmesindeki ilk adımdır. Bilgileri düzenler, önemli yerleri işaret eder, yayını estetik kılar. Kısacası bilginin aktarılmasında çok önemli rol üstlenir. Önemli kitle iletişim ... -
Örgütsel iletişimin işgörenlerin duygu gösterimlerinin yönetimine olan etkisi
(2010)Bu çalışma “duygusal emek” kavramı konusunda yürütülmüştür. 1983 yılında Arlie Russell Hocshchild tarafından kaleme alınan “The Managed Heart: Commercialization of Human Feelings – Yönetilen Kalpler: Duyguların Ticarileştirilmesi” ...