Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEkincek, Sema
dc.contributor.authorArıca, Reşat
dc.contributor.authorİlbay, Begüm
dc.date.accessioned2019-10-23T17:55:48Z
dc.date.available2019-10-23T17:55:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1302-1842
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpNMk5ERXpNdz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/22689
dc.description.abstractBu çalışmada müze ve ören yerlerine ziyaretleri teşvik amacıyla satış tutundurma aracı olarak tüketicilerin hizmetine sunulan Müzekart'ın kullanıcılarının karta yönelik yarar algıları incelenmiştir. Çalışmanın verileri Ayasofya ve Topkapı müzelerini ziyaret eden ziyaretçilere uygulanan yüz yüze anket sonucunda elde edilmiştir. Ankete toplam 204 ziyaretçi katılmıştır. Çalışmada tüketicilerin Müzekart'tan sağladıkları yarar algılarını ortaya koymak amacıyla faktör analizi yapılmıştır. Çalışma sonucunda, Müzekart'ın müze ziyaretlerinde teşvik edici bir özelliğe sahip olduğu ve tüketicilere yarar sağladığı görülmüştüren_US
dc.description.abstractThe aim of this paper, is to investigate the beneficial perception of the users of Museum Card which was presented to the consumers as a promotional instrument to encourage the visits of the Museums and the ruins. The data of the work were obtained from the face to face survey with the visitors of the Ayasofya and Topkapi Museums. The total of 204 visitors was surveyed. To investigate the beneficial perception of the consumers from the museum cards, a factor analysis was done. At the end of the work it was seen that the museum cards have promotional effect on the customers and the customers think them as advantageous instrumentsen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleMüzekart Kullanıcılarının Yarar Algıları Üzerine Bir Araştırma: Ayasofya ve Topkapı Müzeleri Örneğien_US
dc.title.alternativeA Study On Museum Card Users’ Perceived Benefits: Hagia Sophia and Topkapi Museums Casesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalDumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümüen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue45en_US
dc.identifier.startpage10en_US
dc.identifier.endpage23en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster