Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Havayolu pazarlaması Eskişehir'deki potansiyel iş amaçlı pazarın müşteri profilinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Havayolu işletmelerinin artan rekabet ortamında başarılı ola- bilmeleri tüketici yönlü olmalarına bağlıdır. Tüketici istek ve ihti- yaçlarının en iyi bir biçimde tatmin edebilmek için ise pazar yapısı- nın özelliklerinin ...
İşletmelerde döviz riskinden korunmanın muhasebe üzerindeki etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Artan uluslararası rekabetin ve küreselleşme sonucunda döviz kurlarında meydana gelen değişimlerin hem çokuluslu işletmeler hem de yerel işletmeler üzerindeki etkileri özellikle esnek kur sistemine geçildikten sonra oldukça ...
Türkiye'de sebze ürünlerinin pazarlanmasında dağıtım kanallarının yapısı ve işleyişi : (Karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri)
(Anadolu Üniversitesi, 1994)
Yaş sebzelerin üretimi hem Türk tarımı hem de ülke ekonomisi açısından önemli bir sektördür. Türkiye nüfusunun % 40'ı Tarım sektörü içinde yer almaktadır. Tarım sektörü içinde yaş sebze alt sektörü, yarattığı istihdam ...