Başlık için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 35, listelenen: 25-35
-
Sağlık iletişim kampanyalarının mesaj içeriklerinin belirlenmesine yönelik bir yöntem önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)İkna edici iletişim kampanyaları, çoğu sağlık konusu için büyük önem taşımaktadır. Bu kitlesel iletişim kampanyalarının avantajlarından biri, halkın geniş bölümü tarafından görülebilmeleri, diğer bir deyişle yüksek hedef ... -
Seçmenlerin, siyasal katılım düzeyleri ve adayın politik konumuna (iktidar/muhalefet) bağlı olarak olumlu/olumsuz siyasal reklamlara ve reklamın kaynağına yönelik tutumları
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın probleminin kaynağında siyasette üslubun seçmenler özelindeki etkileri yer almaktadır. Bu genel problemin altında siyasal iletişimde kullanılan olumlu ve olumsuz mesaj stratejilerinin seçmenleri siyasal ikna ... -
Sivil toplum örgütlerinin toplumsal tepki refleksini oluşturma sürecinde kullandıkları iletişim yöntemleri üzerine bir model denemesi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)Toplumsal değişim bir süreçtir ve bu sürecin amacına uygun gelişebilmesi, toplumu oluşturan bireylerin değişime eşlik etmesi ile olasıdır. Sivil toplum örgütleri toplum içinde var olduğu öngörülen bilgi ve kültür ... -
Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Son dönemlerde, toplumsal ihtiyaçların giderek artması ve devletin bu ihtiyaçları tam olarak karsılamasının mümkün olmaması nedeniyle, kurumların sosyal sorunlara duyarlı davranarak sosyal sorumluluk sahibi olmalarının ... -
Söylentilerin kurumsal iletişim açısından değerlendirilmesi ve bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Söylenti ve dedikodu, genel anlamda inanılması isteği ile kişiden kişiye aktanlan ve resmi olmayan bir iletişim türü olarak bilinir. Kişilerarası ilişkilerin doğal bir sonucu olarak ortaya çıkan söylenti ve dedikodu, kurum ... -
Spor kulüplerinde iletişim yönetimi : Türk profesyonel futbol liginde yer alan spor kulüplerinin iletişim uygulamalarına ilişkin araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Günümüzde futbol oyunu tüm dünyada herhangi bir ticari sektör gibi serbest pazar norm ve kurallarına tabi görülmektedir. Gelecek dönemlerde gerek yönetsel gerekse de ekonomik olarak ayakta kalabilir olmayan herhangi bir ... -
Teknolojiye hazır olma düzeyinin yeni ve geleneksel medyada reklama yönelik tutum ve hatırlamaya etkisi üzerine bir değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Reklama yönelik bilişsel, duyuşsal ya da davranışsal tepkileri belirleyen birçok etken bulunmaktadır. Çekicilik, mesaj veya yaratıcı strateji gibi reklamın kendine ait özelliklerinin tüketici tutumları üzerinde etkisi ... -
Televizyon reklamlarına yönelik izleyicinin şüpheci eğilimi ve ikna bilgisi : ikna bilgi modelinin yorumlanması
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Reklam araştırmalarına bakıldığında izleyicinin ikna bilgisi ve reklama şüpheci bakışının yeterince incelenmediği görülmektedir. Oysa, reklamın kişiler üzerindeki etkisinin ne olduğuna ilişkin bütün varsayımların incelenmesi ... -
Televizyon reklamlarında metafor kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu araştırmanın genel amacı, reklamcının metaforu niçin tercih ettiği; izleyicilerin reklamdaki metaforu reklamcıların öngördüğü şekilde algılayıp algılamadığını ortaya koymaktır. Bu amacı gerçekleştirebilmek için önce, ... -
Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi?r değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Enformasyon ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak medyada ve izleyicilerde büyük bir dönüşüm yaşanmaktadır. Yeni medya ortamı izleyicilere medya tüketimi sürecinde benzeri görülmemiş bir kontrol yetkisi ... -
Yeni medya çağında reklam iletişimi : sanal gerçeklik teknolojisinin reklama yönelik tutumlar ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini ölçmeye yönelik bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Yeni medya teknolojileri ile birlikte günümüz iletişim anlayışının önemli yeniliklerinden biri olan sanal gerçeklik kavramı, geleneksel kitle iletişim dinamiklerinin ötesinde anlamlar taşımaktadır. Reklamdan kaçan ve ...