Yazar "Bir, Ali Atıf" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
BM Küresel Sorumluluk Anlaşması bağlamında kurum içi halkla ilişkilerde mükemmellik ve çalışanların kurumsal sosyal sorumluluk algısı
Bıçakçı, Ayşe Banu (Anadolu Üniversitesi, 2009)Kurumların iç hedef kitleleri ile formal iletişimini yöneten, planlayan ve böylece kurum içindeki bilginin paylaşımındaki eşitsizlikleri gidermeye çalısan kurum içi halkla ilişkiler, mükemmellik yaklaşımı çerçevesinde ... -
Halkla ilişkilerde ölçümleme ve değerlendirme
Otay, Filiz (Anadolu Üniversitesi, 2003)Halkla ilişkiler faaliyetlerinin son yıllarda basın bültenleri ve duyurumun dışına çıkıp çok daha karmaşık bir hal almasından , halkla ilişkiler faaliyetlerinin performansını bilmek isteyen halkla ilişkiler ajanslarının ... -
Kurumsal itibarın ölçümü : Türkiye'ye yönelik ölçek geliştirme çalışması
Baygül Özpınar, Şaha Burcu (Anadolu Üniversitesi, 2008)Türkiye'de yapılan itibar araştırmalarında ölçekler, ulusal boyutta gerçekleştirilmiş keşifsel araştırmalara değil, yazında bulunan ve yurtdışında kullanılan itibar kriterlerine dayandırılmaktadır. Bu araştırma, Türkiye'de ... -
Sağlık iletişim kampanyalarının mesaj içeriklerinin belirlenmesine yönelik bir yöntem önerisi
Yönet, Önder (Anadolu Üniversitesi, 2010)İkna edici iletişim kampanyaları, çoğu sağlık konusu için büyük önem taşımaktadır. Bu kitlesel iletişim kampanyalarının avantajlarından biri, halkın geniş bölümü tarafından görülebilmeleri, diğer bir deyişle yüksek hedef ... -
Söylentilerin kurumsal iletişim açısından değerlendirilmesi ve bir uygulama örneği
Solmaz, Başak (Anadolu Üniversitesi, 2003)Söylenti ve dedikodu, genel anlamda inanılması isteği ile kişiden kişiye aktanlan ve resmi olmayan bir iletişim türü olarak bilinir. Kişilerarası ilişkilerin doğal bir sonucu olarak ortaya çıkan söylenti ve dedikodu, kurum ... -
Televizyon reklamlarında metafor kullanımı
İnam, Özgül (Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu araştırmanın genel amacı, reklamcının metaforu niçin tercih ettiği; izleyicilerin reklamdaki metaforu reklamcıların öngördüğü şekilde algılayıp algılamadığını ortaya koymaktır. Bu amacı gerçekleştirebilmek için önce, ...