Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3

    • Retoriksel arena modeli temelinde 15 Temmuz siyasal krizinin incelenmesi 

      Onay, Atılım; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Yıldırım, Tuna (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Bu çalışmanın genel amacı, 15 Temmuz Darbe Girişiminin kriz iletişimi bağlamında incelenmesidir. Kriz iletişimi ile ilgili olarak literatürde çeşitli kuramlar söz konusudur. Retoriksel arena kuramı ise diğerlerinden farklı ...
    • Sosyal amaca dayalı pazarlama ve kurum imajı ilişkisi : eker-adım adım oluşumu işbirliği üzerine bir araştırma 

      Onay, Atılım; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Bal, Döndü (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
      Hedef kitle ve paydaş gruplarının gün geçtikçe kurumlara karşı daha talepkâr olduğu günümüzde sosyal sorumluluk tüketici beklentileri arasında ilk sıralarda yer almaktadır. Bu noktada kurumlar sosyal sorumlu davranmanın ...
    • Ülke orjini etkisi 

      Onay, Atılım (Anadolu Üniversitesi, 2004)
      Çağdaş pazarlama iletişimi anlayışı içerisinde, tüketici istek ve tercihleri önemli bir bilgi haline gelmiştir. Hedef kitleyi tanımak, ürünlerin ulusal ve uluslararası pazarlarda iletişimi ile satış ve pazarlama çalışmalarını ...