Yazar "Barış, Gülfidan" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
Gösterişçi tüketim, benzeşme ve ayrışma etkisinin dönüşüm beklentilerine ve öznel yaşam kalitesine etkisi
Barış, Gülfidan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Aslan, Melda (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Günümüzde gösterişçi tüketim, kişinin zenginliğinin gösterişli bir şekilde ortaya konmasından öte benliğini inşa etme, bulunduğu gruba dâhil olma, kendini kanıtlama, sosyal onay alma ve saygınlık kazanma gibi anlamları ... -
The influence of cultural products consumption on customers' perceptions and intentions towards a country and its products : a field study on Turkish cultural products in the Middle East and North
Barış, Gülfidan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü; Aldhabyani, Yaser (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu araştırmada, Türk kültürel ürünleri tüketiminin, MENA (Ortadoğu ve Kuzey Afrika) bölgesindeki tüketicilerin Türkiye'yi ziyaret etme ve Türk ürünlerini satın alma niyeti ile Türkiye'nin ülke imajı ve sahip olduğu ulusal ... -
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
Özer Canarslan, Nur (Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüzün kendine has benzersiz talepleri olan, tükettiği ürünlerle kendilerini ifade etmek isteyen tüketicileri için ve bu tüketicileri hedeflerken onlara bir birey olarak yaklaşıp aynı zamanda maliyetlerini de düşük ... -
Tüketicilerin satın alma kararında içsel referans fiyat seçimini etkileyen faktörler
Kimzan, Halil Semih (Anadolu Üniversitesi, 2012)Tüketicilerin fiyat değerlendirmelerinde belirli fiyatları kullandığı ya da baz aldığı bilinmektedir. Literatürde referans fiyatlar olarak isimlendirilen bu fiyatlar, tüketicilerin satın alma ortamında karşılaştığı fiyatlar ...