Yazar "Ersoy, Nezihe Figen" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
Avrupa tek pazarının Türk ihracatçı firmalar tarafından endüstriyel ürünler açısından bölümlendirilmesi
Ersoy, Nezihe Figen (Anadolu Üniversitesi, 1999)İşletmelerin pazarlama eylemleri, faaliyetlerini yöneltecekleri ve karşılık alabilecekleri grubu belirlemeleriyle başlar. İşletmenin ürettiği mal ve hizmetleri satın alacak olan kişi ya da gruplar saptandıktan sonra, işletme ... -
Dijital kabile kültüründe satın alma davranışını etkileyen grup dinamiklerini anlamaya yönelik netnografik bir araştırma
Ersoy, Nezihe Figen; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Saygın, Emine Pınar (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Sosyal ağlarda ortaya çıkan sanal topluluklar, pazarlamanın dikkate alması gereken önemli müşteri kitleleridir. Muhtemel gelecek bu grupların çevresinde şekillenecektir. Birbirlerine çeşitli değerlerle bağlanan bu grupları ... -
Endüstriyel pazarlarda ilişki kalitesinin öncülleri ve ardılları
Yılmaz, Canan (Anadolu Üniversitesi, 2015)Bir ülkenin kalkınmasında önemli bir rol oynayan endüstriyel pazarlar, uzun vadeli ve kaliteli ilişkilerin tercih edildiği pazar türlerinden biridir. Endüstriyel pazarlarda alıcı ve satıcı arasında uzun dönemli olması ... -
The impact of consumer insight on social marketing campaigns : an application on antibullying campaign
Sırbie, Andreea Diana (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Karmaşık sosyal zorluklar, genellikle sosyal pazarlamanın ele alınmasına yardımcı olabileceği karmaşık davranışlara dayanır. Bu bağlamda, toplumun ilerlemesi için tüketicileri uygun davranışlarda bulunmaya veya istenmeyen ... -
Mobil bilgi servisleri adına yapılan SMS reklam/tanıtımlarının tüketici tutumuna etkisini belirleyen bir araştırma
Durucasu, Reha R. (Anadolu Üniversitesi, 2016)Akıllı telefonların gelişmesiyle MMS, Wap, Mobil Uygulamalar, IVR vb. mobil pazarlama mecralarının kullanımında artış meydana gelmiştir. Türkiye'de akıllı telefon kullanım oranı her geçen sene artmaktadır. Buna rağmen ... -
Müşteri kayıplarını önlemede kullanılan hizmet telafi stratejilerine ilişkin sonuçların sosyal medya paylaşım eğilimi: Türkiye' de bankalar üzerine bir uygulama
Eren, Berrin Arzu (Anadolu Üniversitesi, 2017)Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de bankacılık sektöründe müşteriler, gelişmiş teknoloji ve nitelikli insan gücüne rağmen sıklıkla çeşitli hatalara maruz kalmaktadırlar. Her zaman hataların önüne geçmek mümkün olmadığından, ... -
Oyunlaştırma ve sosyal webin B2B e-pazaryerlerinin performansını belirleyen kritik başarı faktörlerine etkisi : deneysel bir çalışma
Batum, Tahsin (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Bu çalışmanın temel amacı oyunlaştırma ve sosyal web uygulamalarının B2B e-ticaret mimarisine eklemlenmesi durumunda bir B2B portalın daha başarılı olup olamayacağını kullanıcıların KBFlere ilişkin performans algısı üzerinden ... -
Ürün tasarımının tüketicinin ürüne yönelik tutumları üzerine etkisi : a markası tüketicileri üzerine bir uygulama
Bacaksız, Pınar, 1984- (Anadolu Üniversitesi, 2013)Küreselleşen Dünya?da giderek önem kazanan ürün tasarımı kavramının tüketici açısından ne ölçüde dikkate alındığı, nasıl algılandığı ve özellikle satın alma davranışını yönlendirmesi açısından, tüketici tutumunu nasıl ...