Konu "Marka seçimi" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Tüketicilerin satın alma kararında içsel referans fiyat seçimini etkileyen faktörler
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Tüketicilerin fiyat değerlendirmelerinde belirli fiyatları kullandığı ya da baz aldığı bilinmektedir. Literatürde referans fiyatlar olarak isimlendirilen bu fiyatlar, tüketicilerin satın alma ortamında karşılaştığı fiyatlar ... -
Yabancı pazarlarda Türk hizmet markalarına yönelik kalite algısında ülke imajı etkisi: Londra Kahve Dünyası örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışma, ülke imajının ülke dışında faaliyet gösteren hizmet işletmelerinin algılanan kalitesindeki etkisini değerlendirmeye yöneliktir. Tutum teorisinin iki bileşenli görüşünün temel alındığı bu araştırmada ayrıca ...