Konu "Pazarlama" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Dijital kabile kültüründe satın alma davranışını etkileyen grup dinamiklerini anlamaya yönelik netnografik bir araştırma
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Sosyal ağlarda ortaya çıkan sanal topluluklar, pazarlamanın dikkate alması gereken önemli müşteri kitleleridir. Muhtemel gelecek bu grupların çevresinde şekillenecektir. Birbirlerine çeşitli değerlerle bağlanan bu grupları ... -
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüzün kendine has benzersiz talepleri olan, tükettiği ürünlerle kendilerini ifade etmek isteyen tüketicileri için ve bu tüketicileri hedeflerken onlara bir birey olarak yaklaşıp aynı zamanda maliyetlerini de düşük ... -
Pazarlama yönetiminde satış tahmin sürecine bütünleşik bir yaklaşım
(Anadolu Üniversitesi, 1990)Bu çalışma işletmelerin her düzeydeki yöneticilerine ve pazarlama yönetimine ilgi duyan herkese, satış tahmin süreci hakkında tam bir bilgi ve anlayış getirecek bir bütünleşik yaklaşımda bulunmayı hedeflemektedir. Ayrıca, ... -
Pazarlamada etik karar alma davranışına yönelik bir model ve beşeri ilaç sektöründe uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Rekabetin arttığı, tüketici istek ve ihtiyaçlannın sürekli yenilendiği günümüzün ekonomik ortamında, işletmelerin tüketiciye en yakın fonksiyonu olan pazarlamanın görev ve sorumluluklan da artmaktadır. Gün geçtikçe bilinçlenen ... -
Tarımsal ürünlerin pazarlamasında soğuk depo işletmelerinin rolü ve Marmara Bölgesindeki uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1985)Soğuk tekniği kullanımının fiziksel dağıtımdaki yeri ile ekonomiye olan katkı ve önemini ortaya koymayı amaçlayan çalışmamız üç bölümden oluşmaktdır. Birinci bölümde, depo ve depolama ile ilgili bazı önemli kavramlar dar ... -
Yüksek teknoloji yeniliği olarak akıllı telefonların genç tüketiciler tarafından benimsenmesinde etkili olan faktörler
(Anadolu Üniversitesi, 2009)1970‘li yıllarda yaşanan dijital devrim ile birlikte, gerek ülkelerin gerekse teknoloji sektörlerinin gelişimi, piyasaya sundukları yüksek teknoloji yeniliklerine bağlı hale gelmiştir. Gelişmenin sürdürülebilmesi ise, ...