Konu "Reklamcılık" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Özdeşleşmenin reklama karşı tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ünlü-ürün uyumunun ılımlaştırıcı rolü
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Ünlü kullanımı pazarlama iletişiminde sıklıkla yararlanılan bir stratejidir. Ünlü seçimine ilişkin karar ise markaya kısa ve uzun vadede sağlayacağı finansal ve finansal olmayan getirileriyle birlikte olası zararları göz ... -
Reklam ortamları planlaması-sayısal yöntemler ve bir model denemesi
(Anadolu Üniversitesi, 1985)Zaman içinde kitle iletişim ortamları, yüzyüze satış faaliyetlerinin en azından tanıtıma ilişkin fonksiyonunda satıcının yerini almış; belirli anlamlarla yüklü reklam mesajları hedef kitleye yoğun biçimde kitle iletişim ...