Browsing Tez Koleksiyonu by Subject "Müşteri hizmetleri"
Now showing items 1-8 of 8
-
Anadolu Üniversitesi Yunusemre Kampüsü Öğrenci Kafeteryasında karşılaşılan kuyruk ve servis kapasitesi sorunları
(Anadolu Üniversitesi, 1984)Çalışma, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Öğrenci Kafeteryası'nı kullanan öğrencilerin ve kafeteryada çalışan görevlilerin karşı karşıya bulundukları Kuyruk ve Servis kapasitesi sorunlarından ve bu sorunlara getirilen çözüm ... -
E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Teknolojik ilerlemeler son yüzyılda pazarlamada çok büyük değişikliklere yol açarak hem işletmelere yeni fırsatlar sunmuş, hem de karşı karşıya bulundukları rekabetin daha da artmasına neden olmuştur. Bu durum işletmeleri ... -
Havayolu yolcu taşımacılığı hizmetinde yaşanan kritik olayların kabin personeli bakış açısıyla araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Günümüzde işletmelerin devamlılıklarını sağlayabilmek için en önemli hedefi müşteri memnuniyeti sağlayabilmektir. Artan rekabet ortamı da işletmelerin bu konuya daha fazla özen göstermesini gerektirmektedir. Havayolu ... -
Müşteri ilişkilerinde iletişim ve Eskişehir'deki özel sağlık kurumlarında sağlık personeline yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2004)Kuram ve uygulama alanında çağın gereklerine bağlı olarak her geçen gün farklı bir boyut ve bakış açısı edinilen pazarlama alanında önemini ve güncelliğini hiç yitirmeyen en temel boyutlardan birisi iletişimdir. Etkin ... -
Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi : turizm sektörü üzerine bir alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Müşteri memnuniyeti çağdaş pazarlama anlayışı içerisinde işletmelerin önemle üzerinde durdukları kavramlardan birisidir. İşletmelerin öncelikli hedefinin, müşterilerin ihtiyaç ve isteklerini karşılayacak ürün ve hizmetler ... -
Perakendeci kuruluşlar açısından müşteri hizmetleri tatmini ve müşteri tatmininin ölçümüne yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2000)Günümüzün yoğun rekabet ortamında, tüketici gereksinim ve istekleri çok karmaşık bir hal aldığı için, en iyi mal ve hizmetlerin sunulması perakendeciler için çok önemlidir. Bu tezin ana amacı, perakendeciler tarafından ... -
Satıştan sonra servis kalitesi ve Arçelik'te dayanıklı tüketim mallarına ilişkin bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Günümüzde rekabetsel pazarlarda söz sahibi olmanın en önemli koşulu fiyat ve kalite rekabetine uyum sağlanmasıdır. Bunu gerçekleştirmek için ürün ve hizmet kalitesi dünya standartları seviyesine çıkarılmalıdır. Kalite ... -
Yiyecek ve içecek sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuyeti : etnik restoranlara yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Günümüzde yiyecek içecek sektöründe rekabet yoğun olarak yaşanmaktadır. Bu rekabet ortamında restoranların ayakta kalabilmesi için kaliteli ürün ve hizmet sunmaları gerekmektedir. Böylece işletmelerinde hizmet kalitesini ...