Konu "Müşteri ilişkileri -- Yönetim" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
CRM'in temas kanallarından çağrı merkezlerinin incelenmesi ve Türk Telekomünikasyon A.Ş.'deki uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2002)CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) işletmeler açısından müşteriye yönelik bütün faaliyetlerin merkezinde yer almaktadır. İşletmelerin müşterileri ile temas sağladıkları tüm erişim kanallarından toplanmakta olan verilerin ... -
Müşteri ilişkileri yönetiminde iş zekâsı ve özel bankacılıkta bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Artan rekabet koşulları işletmeleri müşteri ilişkileri yönetimi odaklı olmaya itmiştir. Müşteri odaklı yönetim günümüz şartlarında ancak iş zekâsı modellerinin kullanılması ile mümkün olabilecektir. Müşterilerin tipik ...