Browsing Tez Koleksiyonu by Subject "Marka seçimi"
Now showing items 1-4 of 4
-
Amaca yönelik pazarlama çabalarının tüketicilerin margarin markası seçimine etkisi ve Ankara ili Keçiören ilçesi süpermarketlerinde yapılan uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Amaca yönelik pazarlama 1980’li yıllardan bu güne başta Birleşik Devletler olmak üzere pek çok batılı ülkede uygulanmakta olan bir pazarlama iletişimi faaliyetidir. Son yıllarda ülkemizdeki şirketlerce de uygulamada kendisine ... -
Markaya yönelik tüketici tercihi ve sigara kullanımı üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 1997)Marka ; tüketicilere, hakkında bilgi edindikleri malları denemek ve bunlar arasında tatminkar bulunanları yeniden satınalmak, aksine tatminkar bulmadıklarını terkar satınalmaktan kaçınmak imkanı vermektedir. Günümüzde ... -
Ülke imajı ve etnosentrizmin marka imajı üzerindeki etkisi: Peugeot örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüz gelişen dünyasında markaların piyasada pazar payı elde edebilmeleri ve elde ettikleri pazar paylarını güçlendirmeleri için çeşitli çalışmalar yaptıkları bilinmektedir. Marka, işletmenin sahip olduğu en büyük ... -
Üniversiteli bayan öğrencilerin süpermarket markası tercihleri ve süpermarket seçimine etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Perakendecilik alanındaki yoğun rekabet ve değişim, rekabet avantajı yakalamayı amaçlayan süpermarket yöneticilerini yeni pazarlama stratejileri ve taktikleri uygulamaya yöneltmiştir. Perakendeci markaları, tüketiciler ...