Konu "Markalama (Pazarlama)" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Marka kişiliği algısının ölçümünde anket ve nöropazarlama yöntemlerinin karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Küreselleşmenin hız kazanması ve teknolojik gelişmelerin ortaya çıkması ile pazarlamaya farklı bir boyut kazanmıştır. Geleneksel yöntemlerin yetersiz olduğu gerçeğini kavrayan araştırmacılar tüketicinin beynine giden ... -
Marka topluluğundan beklenen faydalar ve markaya adanmışlık ilişkisi : GNCTRKCLL marka topluluğu üyeleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Sanal marka toplulukları tüketicilerin birbirleriyle etkileşime geçmesini sağlayan araçlardan biridir. Aynı zamanda günümüzde tüketicisine ulaşmak isteyen işletmelerin kullandığı yeni bir pazarlama kanalı olarak karşımıza ... -
Ülke imajı ve etnosentrizmin marka imajı üzerindeki etkisi: Peugeot örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüz gelişen dünyasında markaların piyasada pazar payı elde edebilmeleri ve elde ettikleri pazar paylarını güçlendirmeleri için çeşitli çalışmalar yaptıkları bilinmektedir. Marka, işletmenin sahip olduğu en büyük ...