Konu "Tüketici tatmini" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Pazarlamada örnekedinme (benchmarking) ve Türkiye'den bir örnek
(Anadolu Üniversitesi, 1997)ÖZET: Örnekedinme, işletmelerin performanslarını arttırmayı amaçlayan bir yönetim tekniği olarak bütün dünyada kabul görmüştür. Endüstrideki en iyi uygulamalara dayalı verimlilik projeleri ve faaliyet amaçları oluşturma ... -
Perakendeci kuruluşlar açısından müşteri hizmetleri tatmini ve müşteri tatmininin ölçümüne yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2000)Günümüzün yoğun rekabet ortamında, tüketici gereksinim ve istekleri çok karmaşık bir hal aldığı için, en iyi mal ve hizmetlerin sunulması perakendeciler için çok önemlidir. Bu tezin ana amacı, perakendeciler tarafından ... -
Turizm hizmet sektöründe kalite rekabetinde üstünlük sağlamada iç müşteri tatmininin önemi, ölçüm yöntemleri ve Xanadu Resort Otel uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada iç müşteri tatmininin hizmet kalitesini yükseltme ve kalite rekabetinde üstünlük sağlamaya olan etkilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu araştırma, hizmet kalitesi, rekabet üstünlüğü ve iç müşteri tatmini ... -
Tüketiciyle çevrimiçi (online) bağ kurma ile sadakat ve yeniden satın alma niyeti arasındaki ilişki : Facebook örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Bu çalışmanın amacı tüketiciyle online bağ kurma ile sadakat ve yeniden satın alma niyeti arasındaki ilişkiyi incelemektir. Beş bölümden oluşan araştırmanın ilk bölümünde araştırma problemi ve araştırmanın amacı hakkında ... -
Yiyecek ve içecek sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuyeti : etnik restoranlara yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Günümüzde yiyecek içecek sektöründe rekabet yoğun olarak yaşanmaktadır. Bu rekabet ortamında restoranların ayakta kalabilmesi için kaliteli ürün ve hizmet sunmaları gerekmektedir. Böylece işletmelerinde hizmet kalitesini ...