Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

    • Eskişehir'deki konaklama işletmeleri yöneticilerinin iç turizme yönelik algıları 

      Karakahya, Erman (Anadolu Üniversitesi, 2012)
      Turizm sektörü son yıllarda dünya’da en hızlı gelişen sektörlerden biridir. Uluslararası turizm gelirlerinin dünya’da 1 trilyon doları, Türkiye’de ise 23 milyar doları aşması, turizm sektörünün ekonomik boyutunu ortaya ...
    • Termal turizm pazarlaması 

      Nalbant, Ömer (Anadolu Üniversitesi, 1988)
      Çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci Bölüm, Turizm olayının tanımını ve özelliklerini içermektedir. İkinci Bölümde, Termalizm, termal turizmi, sosyal termal turizmi ve diğer literatüre ilişkin terimler açıklanmıştır. ...
    • Turizm pazarlamasında reklam stratejisi 

      Erginel, Hale (Anadolu Üniversitesi, 1997)
      "Turizm Pazarlamasında Reklam Stratejisi" konusunda hazırlanmış olan bu tez ; dört bölümden oluşmaktadır. Birinci Bölümde ; turizmin tanımı ve sınıflandırılması üzerinde durulmuştur. Turizm ; insanların sürekli ikamet ...
    • Turizm pazarlamasında tüketici tercihleri ve bir uygulama 

      Demirhan, Yavuz (Anadolu Üniversitesi, 1999)
      Turizm kuruluşları, seyahat acentaları ve konaklama işletmeleri turistin kişisel özellikleri, seyahat nedenleri, tercihler, davranış biçimleri ve benzer konularda çeşitli bölgelere sürekli ihtiyaç duymaktadırlar. Bu ...