Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
İnternette kültür adaptasyonu : Türkiye ve Azerbaycan alışveriş siteleri üzerine bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
İnsanlar yaşamları boyunca edindikleri kültürün etkisiyle kararlar alır. Bir tüketici olarak gördükleri her bireyin tercihi olmak isteyen işletmeler ise, üretimden dağıtıma kadar pazarlamanın her alanında kültürel farklılıkları ...
Seyahat odaklı sosyal medya kanaat önderlerinin deneyimleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmanın amacı seyahat konusunda Instagram aracılığıyla paylaşım yapan sosyal medya kanaat önderlerinin deneyimleri hakkındaki görüşlerini incelemektir. Fenomenoloji çalışması olarak desenlenen araştırmanın ...
İnsansız hava aracı (İHA) yapımının proje değerlendirme ve gözden geçirme tekniği (PERT) ile planlanması
(Anadolu Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmada son zamanlarda ülkemizde ve dünyada askeri ve sivil alanda kullanımı ve önemi hızla artan İnsansız Hava Araçları (İHA) uygulama alanı olarak seçilmiştir. Bu yönüyle bugüne kadar yapılmış olan çalışmalardan ...