Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Perakendecilikte internetin alternatif bir satış aracı olarak kullanılması, Gima T.A.Ş. ve Migros T.A.Ş.'de karşılaştırmalı bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Özellikle internetin ortaya çıkmasıyla hızlanan ekonomik alandaki gelişmeler ve elektronik ticaretin etkileri, işletmelerin değişmesini ve yeni çağa ayak uydurmalarını gerektirmektedir. Perakendeci işletmeler, internet ...
Küreselleşme sürecinde KOBİ'ler ve KOBİ'lerde e-ticaret uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu tezin amacı, KOBİ'ler hakkında genel bir çerçeve çizerek dünyanın çeşitli yerlerinde ampirik araştırmalar sonucu elde edilen veriler üzerinde uygulamalı çalışma yapmaktır. Dört bölümden oluşan tezin uygulama kısmı ...
Tüketicilerin internet ortamında satın almalarındaki anlık davranışlar
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Türkiye'de İnternet'ten alışveriş eden tüketicilerin sayısı giderek artmaktadır. İnternet üzerinden alışveriş eden tüketicilerin anlık satın alma davranışlarını analiz etmek, bu satış kanalını kullanan pazarlamacılar için ...
Otomotiv sanayi ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğretim üyelerinin on-line otomobil satın alma tercihleri üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
"Karayolları Taşıt Araçları İmalat Sanayi" olarak tanımlanan otomotiv sanayi, yarattığı katma değer, sağladığı istihdam, geliştirdiği teknolojiler ve yaptığı yatırımlarla, dünya ekonomisinde önemli bir yere sahiptir. ...
Elektronik ticaret ve Eskişehir'de metal eşya, makine teçhizat ve elektrikli aletler sektöründeki küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bilginin üretilmesi, işlenmesi ve iletilmesindeki gelişmeler bilgiyi elektronik ortama taşımıştır. Bilgisayarların ağ şeklinde belli bir protokolle birbirlerine bağlanmaları sonucunda birimler arası fonksiyonel bilgi akışı ...
İnternet ortamında sipariş alma ve satış işlemlerinin muhasebe bilgi sistemine etkisi ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Çalışma, internette faaliyet gösteren işletmelerin, muhasebe bilgi sistemlerinin incelenmesi üzerinedir. Bu konunun seçilmesindeki amaç, elektronik ticaretin bir bölümünü oluşturan internet ticaretinin gün geçtikçe ...