Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
A descriptive study on e-marketing in Sudan
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Çalışma, Sudan'daki e-pazarlama üzerine betimleyici bir çalışma incelemeyi, Sudan iş dünyasında e-alışveriş konseptine yönelik müşterilerin davranışlarını analiz etmenin yanı sıra yöneticilerin kendi üretim şirketlerinde ...
İnternet üzerinden satın alma yapanların e-perakende sitelerine yönelik güven oluşturmalarında kullanıcı yorumlarının etkisi : tüketici elektroniği ürünlerinde bit uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
İnternet sisteminde meydana gelen gelişmeler, pazarlama da dahil olmak üzere birçok alanı etkilemiştir. İşletmelere yeni fırsatlar yaratmış, pazarı da daha rekabetçi yapmıştır. Daha çok işlemin sanal ortama taşınması ...
Tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğrencilerinin tüketici elektroniği ürünlerini internetten satın alma faaliyetlerine yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Hızlı gelişmekte olan teknoloji ve yenilikler tüketici elektroniği ürünleri, internet, elektronik ticaret ve elektronik pazarlama gibi kavramlar getirmiştir. Gelişen teknoloji ile hayatı kolaylaştıran internet ya da cep ...
B2B pazarlama iletişiminde sosyal medya kullanımı : keşifsel bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Dijital teknolojilerin gelişimi ile birlikte insanlar iletişim için yeni kanallara sahip olmuşlardır. Bu kanalların en önemlisi olan internetin kullanıcılarına sunduğu en büyük iletişim aracı sosyal medyadır. Sosyal medya ...
Otomotiv sanayi ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğretim üyelerinin on-line otomobil satın alma tercihleri üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
"Karayolları Taşıt Araçları İmalat Sanayi" olarak tanımlanan otomotiv sanayi, yarattığı katma değer, sağladığı istihdam, geliştirdiği teknolojiler ve yaptığı yatırımlarla, dünya ekonomisinde önemli bir yere sahiptir. ...
Elektronik ticaret ve Eskişehir'de metal eşya, makine teçhizat ve elektrikli aletler sektöründeki küçük ve orta büyüklükteki işletmelere yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bilginin üretilmesi, işlenmesi ve iletilmesindeki gelişmeler bilgiyi elektronik ortama taşımıştır. Bilgisayarların ağ şeklinde belli bir protokolle birbirlerine bağlanmaları sonucunda birimler arası fonksiyonel bilgi akışı ...
E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Teknolojik ilerlemeler son yüzyılda pazarlamada çok büyük değişikliklere yol açarak hem işletmelere yeni fırsatlar sunmuş, hem de karşı karşıya bulundukları rekabetin daha da artmasına neden olmuştur. Bu durum işletmeleri ...
İzinli e-posta aracılığıyla pazarlamaya ilişkin Anadolu Üniversitesi İ.İ.B.F. öğrencilerinin görüşlerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Günümüzde internet yaygın olarak kullanılan teknolojik bir gelişimdir. İnternet üzerinde kullanılan en yaygın iletişim aracı da e-postadır. Şirketler bu yaygın iletişim aracını pazarlama kanalı olarak kullanmaktadırlar. ...