Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKılıç, Kaya
dc.date.accessioned2022-08-11T10:56:03Z
dc.date.available2022-08-11T10:56:03Z
dc.date.issued2022en_US
dc.date.submitted2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26718
dc.description.abstractMüzik evrensel bir dildir ve bu dili aktif bir biçimde kullanabilmek için doğru bir müzik/enstrüman eğitimi gereklidir. Öğrenciler bu eğitimi en etkili olarak konservatuvar ortamında alabilmektedir. Trombon eğitimindeki en önemli husus, öğrenciye uygun ağızlık ve enstrüman seçimidir. Sonraki adım ise öğrenciye doğru bir ağızlık pozisyonu gösterilmesi ve doğru teknik ile eğitime başlanmasıdır. Ancak doğru enstrüman eğitiminin yanı sıra verilmesi gereken eğitimlerden biri de zihinsel egzersizlerdir. Bu egzersizlerin amacı, öğrencinin enstrümanı çaldığı zamanlarda yaşayabileceği muhtemel heyecan, stres ya da psikolojik problemlerin en aza indirilip etkisiz hale getirilmesidir. Bu sayede konserde ya da sınavda enstrüman çalan kişinin özgüveni olması gereken seviyeye gelmiş ve sahne performansı artmış olur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi -Güzel Sanatlar Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectZihinsel Çalışmaen_US
dc.subjectTrombonen_US
dc.subjectStresen_US
dc.titleTrombon icracıları için performans sınavlarına hazırlık sürecinde zihinsel çalışmanın önemien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorBirgül, Emircan


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster